Reqins Jack Loafers i svart skinn og rødt hjerte

139,00 €
Inkl. mva

Forelsk deg i Reqins Jack-loaferen i svart skinn med en rød hjertereim på en tykk såle.

Saken
Farger
Generisk nivå 3
Share on

Reqins Jack svart skinn- og rødt hjertemokkasin – dame

Jack fra Reqins gjenskaper den klassiske penny loaferen i dyp svart skinn, preget av et lite rødt hjerte utskåret på stroppen, noe som gir skoens rene linjer et snev av fantasi. Et subtilt hint av lekenhet pryder denne damemodellen, designet for høst-vinterkolleksjonen, og plassert på en solid platåsåle.

Tekniske spesifikasjoner

• Hælhøyde: 3 cm
  • Såletykkelse: 1,5 cm
  • Camber: 1,5 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Svart

Materialer

• Utvendig: Skinn
  • Interiør: Skinn
  • Innersåle: Lær
  • Yttersåle: Elastomer

Hvorfor skulle du falle for denne modellen?

Jack-skoen tar det klassiske penny loafer- utseendet med sin tradisjonelle reim, men har et lite rødt, utskåret hjerte som gir et lekent, pop-art-preg. Det glatte, svarte skinnet er diskré og lett å style, mens platåsålen gir god stabilitet og et moderne utseende. Helfôret i skinn tilbyr den komfort som forbedres med hver bruk.

Referanse: Reqins Jack — Type: Loafer — Materiale: Skinn — Farge: Svart og rød — Detalj: Rødt hjerte — Passform: Normal — Stil: Penny

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Hva bør jeg ha på meg med Reqins Jack Moccasin?

Den passer godt med rette jeans og en tynn genser for et avslappet og elegant utseende, eller med et midiskjørt og svarte strømpebukser for en mer elegant stil. Svart passer til alt.

Hvordan ta vare på Reqins Jack-mokkasinen?

Plei læret regelmessig med en fargeløs krem for å bevare dets mykhet og glans. Tørk bort eventuelle spor av fuktighet så snart som mulig og la det lufttørke, unna direkte varme.

Ved hvilken anledning bør jeg bruke denne modellen?

Denne mokassinen passer både til kontordager og mer avslappede utflukter, takket være hjertedetaljene som gir et snev av sjarm til ethvert antrekk.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Farge:Sort
Hælhøyde:3 cm
Såletykkelse:1,5 cm
Kamber:1,5
Utenfor:Lær
Interiør:Lær
Innvendig fôr:skinnfôret
Innersåle:Lær
Yttersåle:Elastomer
Fottøy:Normal passform