Et snev av rock, et snev av luksus: Giove Lea 03 B dameankelstøvletter gjenoppfinner dristig biker-looken. Deres myke, naturlige, sorte kornede skinn danner en lagdelt overdel med tre organisk formede spennestropper, to i gull og en i sølv. En metallplakett med merkets logo fullfører detaljen. Den indre glidelåsen gjør dem enkle å ta på, mens den brede hælen og den røffe elastomersålen gir stabilitet og grep. Et nøkkelplagg fra høst-vinterkolleksjonen.
Hva bør jeg ha på meg med ankelstøvletter fra Giove Lea 03 B?
Med rette eller vide jeans, skinnbukser eller et midiskjørt skaper de et dristig, rockeinspirert utseende. For kontrast, kombiner dem med en flagrende kjole og en oversized jakke.
Hvordan tar jeg vare på disse svarte ankelstøvlettene i skinn?
Støv dem med en myk børste, og rens deretter læret regelmessig med en passende svart krem. Påfør en impregneringsspray før regnværsdager og tørk av metallspennene med en tørr klut for å bevare glansen.
Ved hvilken anledning bør jeg bruke disse ankelstøvlettene?
Enten til hverdagsbruk i byen, en konsert, en weekendtur eller en kveld med venner, gir de karakter til alle antrekkene dine. Den hakkede sålen gjør dem også til et pålitelig valg i vått vær.
Din tilbakemelding på anmeldelsen kan ikke sendes inn
Rapporter kommentar
Rapporten er sendt
Din rapport kunne ikke sendes inn
Skriv din omtale
Anmeldelse sendt inn
Din anmeldelse kan ikke sendes inn
| Farge: | Sort |
|---|---|
| Hælhøyde: | 7,5 cm |
| Såletykkelse: | 3 cm |
| Kamber: | 4,5 |