Ivoire pumps 56516 svart semsket skinn lakk svart grå

225,00 €
Inkl. mva

Oppdag Ivoire 56516 pumps i svart semsket skinn og svart grå lakkskinnsåle – en elegant og sofistikert modell.

Share on

Ivoire pumps 56516 Svart semsket skinn Patentskinn Svart Grå — Dame

La deg betage av den tidløse sjarmen til Ivoire 56516-pumpsene. Denne modellen kombinerer mykheten i dypsvart semsket skinn med glansen til en spiss tå i svart og grått lakkskinn. Den utsvingte blokkhælen gir bemerkelsesverdig stabilitet uten at det går på bekostning av skoens elegante silhuett, noe som gjør den til det perfekte tilskuddet til enhver kvinnes garderobe for høst-/vintersesongen.

Tekniske spesifikasjoner

• Hælhøyde: 6 cm
  • Såletykkelse: 1 cm
  • Bue: 5 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Svart

Materialer

• Utvendig: Semsket skinn og lakk
  • Interiør: Skinn
  • Innersåle: Lær
  • Yttersåle: Skinn og elastomer

Hvorfor velge disse pumpene?

De Ivoire 56516.0 F. Olly -pumpsene fengsler med sitt subtile og moderne samspill av teksturer. Den fløyelsmyke, svarte semskede overdelen harmonerer perfekt med tåen i patentskinn , og gir et snev av diskré glans. De er helfôret med ekte skinn og garanterer omsluttende komfort for hverdagsbruk. Yttersålen, som kombinerer skinn og elastomer, sikrer optimalt grep og utmerket holdbarhet for å møte de kaldere månedene med stil.

Referanse: Ivoire 56516 — Type: Pumps — Materiale: Semsket skinn og lakkskinn — Farge: Svart — Sesong: Høst-vinter — Passform: Normal — Stil: Elegant og moderne

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Hva bør jeg ha på meg med Ivoire 56516.0-modellen?

Disse pumpsene passer uanstrengt sammen med et blyantskjørt, korte bukser eller jeans med rette ben for et smart og avslappet utseende. Den patenterte tåkappen med turtle-tå gir den raffinerte detaljen som utgjør hele forskjellen.

Hvordan tar jeg vare på denne modellen i tofarget semsket skinn og lakkskinn?

Husk å impregnere semsket skinndelen før første gangs bruk, og støv den regelmessig med en kreppbørste. For skilpadde-patentskinnspissen er en enkel tørk med en myk klut alt som skal til for å gjenopprette glansen.

Ved hvilken anledning bør jeg bruke denne modellen?

Ivoire 56516.0-pumpsene er svært allsidige og passer for jobb, en formell kveld, en middag ute eller ethvert formelt arrangement i høst-vintersesongen.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Farge:Sort
Hælhøyde:6 cm
Såletykkelse:1 cm
Kamber:5
Utenfor:Skinn + lakk
Interiør:Lær
Innvendig fôr:skinnfôret
Innersåle:Lær
Yttersåle:Skinn med elastomerpute
Fottøy:Normal passform