Et strejf af rock, et strejf af luksus: Giove Lea 03 B dameankelstøvlerne genopfinder dristigt bikerlooket. Deres smidige, naturlige, sorte kornede læder danner en lagdelt overdel, der er præget af tre organisk formede spændestropper, to i guld og en i sølv. En metalplade med mærkets logo fuldender detaljen. Den indvendige lynlås gør dem nemme at tage på, mens den brede hæl og den lodne elastomersål giver stabilitet og greb. Et nøglestykke fra efterårs-vinterkollektionen.
Hvad skal jeg have på til Giove Lea 03 B ankelstøvlerne?
Med jeans med lige eller vide ben, læderbukser eller en midinederdel skaber de et dristigt, rock-inspireret look. For kontrast, kombiner dem med en flagrende kjole og en oversized jakke.
Hvordan plejer jeg disse sorte læderstøvler?
Støv dem med en blød børste, og pleje derefter læderet regelmæssigt med en passende sort creme. Påfør en imprægneringsspray inden regnvejr, og tør metalspænderne af med en tør klud for at bevare deres glans.
Ved hvilken lejlighed skal jeg have disse ankelstøvler på?
Uanset om de er til hverdagsbrug i byen, til koncert, weekendtur eller en aften med vennerne, tilføjer de karakter til alle dine outfits. Deres hakkede sål gør dem også til et pålideligt valg i vådt vejr.
Din vurderings anerkendelse kan ikke sendes
Rapporter kommentarer
Rapport sendt
Din rapport kan ikke sendes
Skriv din anbefaling
Vurdering sendt
Din vurdering kan ikke sendes
| Farve: | Sort |
|---|---|
| Hælhøjde: | 7,5 cm |
| Såltykkelse: | 3 cm |
| Hældning: | 4,5 |