Ivoire CV6405 Bruin ponyhaar

€ 149,00
Inclusief belasting

Word verliefd op de Ivoire Cv6405 enkellaarsjes van bruin ponyhaar, met ritssluiting aan de voorkant en kraag met luipaardprint.

Share on

Ivoire enkellaarsjes CV6405 van bruin ponyleer — Dames

De CV6405 combineert glad, robuust bruin leer met een kraag van ponyhaar met luipaardprint, een contrasterende textuur die deze damesenkellaars extra diepte geeft. Een ritssluiting over de hele lengte aan de voorkant zorgt ervoor dat de laars gemakkelijk aan en uit te trekken is, waardoor hij perfect is voor de herfst/wintercollectie.

Technische specificaties

• Stengelhoogte: 14 cm
  • Hakhoogte: 4 cm
  • Zooldikte: 2 cm
  • Boog: 2 cm
  • Pasvorm: Normaal
  • Kleur: Bruin

Materialen

• Buitenkant: Leer en textiel
  • Interieur: Leer & Textiel
  • Binnenzool: leer
  • Buitenzool: Elastomeer

Waarom zou je in deze val trappen?

De CV6405 laarzen vallen op door hun kraag van kalfsleer met luipaardprint , een gestructureerd en grafisch detail dat karakter geeft aan het bruine leren bovenwerk. De discrete en functionele ritssluiting aan de voorkant maakt ze gemakkelijk aan te trekken en geeft de stijl een strakke, moderne uitstraling. De voering van leer en textiel biedt comfort dat met elke keer dragen verbetert, waardoor ze even origineel als praktisch zijn.

Referentie: Ivoire CV6405 — Type: Enkellaarsjes — Materiaal: Leer & Ponyhaar — Kleur: Bruin — Sluiting: Ritssluiting aan de voorkant — Pasvorm: Normaal — Stijl: Grafisch luipaardprint

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wat kan ik het beste dragen bij de Ivoire Cv6405?

Ze combineren goed met een spijkerbroek van onbewerkt denim en een ecru trui voor een knusse, casual look, of met een fluwelen rok en een lange jas voor een meer verfijnde stijl. Bruin staat ook goed bij camel, kaki en beige.

Hoe verzorg ik mijn Ivoire Boots CV6405?

Verzorg het leer regelmatig met een kleurloze crème om de soepelheid en glans te behouden. Borstel het leer bij veulens voorzichtig in de richting van de haren en vermijd langdurig contact met vocht.

Bij welke gelegenheid kan ik dit model dragen?

Deze enkellaarsjes zijn geschikt voor zowel werkdagen als weekenduitjes, dankzij het detail met het veulenmotief dat elke outfit een unieke uitstraling geeft.

Commentaar (0)
Geen klantenbeoordelingen op het moment.
Stam hoogte:14cm
Hakhoogte:4cm
Kleur:Bruin
Dikte van de zool:2cm
Camber:2
Buiten:Leer + Textiel
Interieur:Leer + Textiel
Binnenvoering:leer gevoerd
Binnenzool:Leer
Buitenzool:Elastomeer
Schoeisel:Normale pasvorm
Stijl:enkellaars