Cetti c849 sra Sneaker Skinn & Tekstil Taupe & Bronse

139,00 €
Inkl. mva

Oppdag Cetti c849 sra-sneakeren i taupebronsefarget skinn og tekstil, med en metallisk leopardstripe.

Share on

Cetti C849 SRA skinn og tekstil taupe og bronse joggesko – Dame

C849 SRA gjenoppfinner løpesneakeren i en taupe- og metallisk bronsefargepalett, med en leopardprintstripe over overdelen og Cetti-logoen. En blanding av tekstiler og skinn gir tekstur og glans til denne damemodellen, designet for høst-vinterkolleksjonen.

Tekniske spesifikasjoner

• Hælhøyde: 3,5 cm
  • Såletykkelse: 2,5 cm
  • Camber: 1 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Taupe og bronse

Materialer

• Utvendig: Skinn og tekstil
  • Interiør: Skinn og tekstil
  • Innersåle: Lær
  • Yttersåle: Elastomer

Hvorfor skulle du falle for denne modellen?

C849 SRA leker på de metalliske bronserefleksjonene som pryder hælen og skinnpanelene, i kontrast til en matt taupefarget tekstiloverdel. Leopardprintstripen som går over skoen, merket med Cetti-logoen, gir et snev av særegen karakter. Fôret i skinn og tekstil, med en skinnsåle, tilbyr den varig komfort som er ideell for hverdagsbruk.

Referanse: Cetti c849 sra — Type: Sneaker — Materiale: Skinn og tekstil — Farge: Taupe og bronse — Lukking: Lisser — Passform: Normal — Stil: Metallisk løpesko

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Hva bør jeg ha på meg med Cetti c849 sra-sneakers?

Den passer godt til rå denimjeans og en kamelfarget genser for et avslappet, men stilig utseende, eller med vide bukser og en hvit skjorte for et mer elegant utseende. Taupe og bronsefarget komplementerer alle nøytrale farger.

Hvordan ta vare på Cetti c849 sra-skoene?

Plei lærdelene med en fargeløs krem for å bevare mykheten. For tekstilene, bruk en myk børste for å fjerne støv og lette flekker, og unngå langvarig kontakt med fuktighet.

Ved hvilken anledning bør jeg bruke denne modellen?

Denne sneaker-skoen passer både til arbeidsdager og hverdagsbruk, takket være de rike materialene som gir karakter til alle antrekk.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Farge:Bronse
Hælhøyde:3,5 cm
Såletykkelse:2,5 cm
Kamber:1
Utenfor:Lær + Tekstil
Interiør:Lær + Tekstil
Innvendig fôr:skinnfôret
Innersåle:Avtakbart skinn
Yttersåle:Elastomer
Fottøy:Fit Small (ta en størrelse over)