Halmanera Jera 26 ankelstøvletter, svart skinn

369,00 €
Inkl. mva
By Color

Velg Halmanera Jera 26 ankelstøvlett i svart skinn, med en sølvfarget glidelås bak på en høy, slank hæl.

Share on

Halmanera Jera 26 svarte ankelstøvletter i skinn – Dame

Jera 26 har en smidig, lett drapert overdel i svart skinn, støttet av en høy stiletthæl som forlenger benet. Denne ankelstøvletten for kvinner, som er festet med en sølvfarget glidelås bak, kombinerer bevegelse og selvsikker eleganse, designet for høst-vinterkolleksjonen.

Tekniske spesifikasjoner

• Stilkhøyde: 15,5 cm
  • Hælhøyde: 7 cm
  • Såletykkelse: 0,5 cm
  • Camber: 6,5 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Svart

Materialer

• Utvendig: Skinn
  • Interiør: Skinn
  • Innersåle: Lær
  • Yttersåle: Lær og elastomerputer

Hvorfor skulle du falle for denne modellen?

Jera 26 fengsler med sin smidige, lett draperte overdel , som gir det glatte, svarte læret en subtil bevegelse, og sin rene, spisse tå . Den sølvfargede glidelåsen bak gjør den enkel å ta på, samtidig som den gir hælen en diskret metallisk detalj. Den høye, slanke hælen sikrer en slank silhuett, mens skinnsålen med elastomerputer garanterer både raffinement og godt grep for hverdagsbruk.

Referanse: Halmanera Jera 26 — Type: Ankelstøvlett — Materiale: Skinn — Farge: Svart — Lukking: Glidelås bak — Passform: Normal — Stil: Tidløs slank

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Hva bør jeg ha på meg med Halmanera Jera 26 ankelstøvletter?

Den passer godt med et midiskjørt og en tynn genser for et elegant kontorantrekk, eller med vide bukser og en skjorte for en mer elegant stil. Svart passer til alt.

Hvordan ta vare på Halmanera Jera 26 ankelstøvletter?

Plei læret regelmessig med en fargeløs krem for å bevare dets mykhet og glans. Tørk bort eventuelle spor av fuktighet så snart som mulig og la det lufttørke, unna direkte varme.

Ved hvilken anledning bør jeg bruke denne modellen?

Denne ankelstøvetten passer både til kontordager og mer pene anledninger, takket være det elegante designet som elegant passer til alle årstider.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Utenfor:Lær
Interiør:Lær
Innvendig fôr:skinnfôret
Innersåle:Lær
Yttersåle:Skinn med elastomerpute
Fottøy:Normal passform
Stil:ankelstøvel
Lukkingstype:glidelås bak
Hæltype:konisk

Du liker kanskje også...