Nu2547 Ankelstøvletter for blandede raser, brunt skinn

195,00 €
Inkl. mva
By Color

La deg forføre av Nu2547 Métisse ankelstøvlett i brunt skinn, med en ren linje og en platåsåle.

Share on

Dame Nu2547 brune ankelstøvletter i skinn

Nu2547 er kledd i brunt for høst-/vinterkolleksjonen: en glatt, upretensiøs skinnoverdel og en kraftig platåsåle som forankrer silhuetten. En ankelstøvlett for kvinner med et minimalistisk og innbydende design, like enkel å bruke som den er å style.

Tekniske spesifikasjoner

• Hælhøyde: 4,5 cm
  • Såletykkelse: 2,5 cm
  • Bue: 2 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Brun

Materialer

• Utvendig: Skinn
  • Interiør: Skinn og syntetisk
  • Innersåle: Lær
  • Yttersåle: Elastomer

Hvorfor skulle du falle for denne modellen?

Nu2547 fengsler med sine rene linjer , uten lisser eller pynt, som fremhever det glatte brune læret i all sin diskré eleganse. Platåsålen gir volum og stabilitet, og løfter silhuetten uanstrengt. Fôret i skinn og syntetisk materiale , sammen med skinninnersålen, øker komforten fra første steg. Denne minimalistiske støvletten er enkel å ta på, uten synlig lukking, og komplementerer enhver stil, fra den enkleste til den mest sofistikerte.

Referanse: Métisse Nu2547 — Type: Ankelstøvlett — Materiale: Skinn — Farge: Brun — Passform: Normal — Stil: Minimalistisk

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Hva bør jeg ha på meg med den brune ankelstøvelen Nu2547 Métisse?

Den passer godt til rå denimjeans og en ecru-genser for et varmt og avslappet utseende, eller til vide bukser og en skjorte for en mer diskret stil. Brunt passer spesielt godt til kamel, khaki og beige.

Hvordan ta vare på den brune Métisse-ankelstøvelen Nu2547?

Plei læret regelmessig med en fargeløs krem for å bevare dets mykhet og glans. Tørk bort eventuelle spor av fuktighet så snart som mulig og la det lufttørke, unna direkte varme.

Ved hvilken anledning bør jeg bruke denne modellen?

Denne støvelen passer både til arbeidsdager og hverdagsbruk, takket være den minimalistiske designen og platåsålen som sikrer uanstrengt komfort og stil.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Farge:Brun
Hælhøyde:4,5 cm
Såletykkelse:2,5 cm
Kamber:2
Utenfor:Lær
Interiør:Skinn + Syntetisk
Innvendig fôr:ikke dubbet
Innersåle:Lær
Yttersåle:Elastomer
Fottøy:Normal passform