Ivoire 746300 Brun følleffekt

139,00 €
Inkl. mva

Oppdag Ivoire 746300 med brun føll-effekt og en lakkskinnreim utsmykket med dusker.

Share on

Ivoire mokkasiner 746300iv Brune følleffekter — Dame

746300iv gjenoppfinner dusk-loaferen med en dyp brun ponnihår-effekt, i kontrast til en blank lakkskinnsreim utsmykket med dusker. Et dameplagg med en gjenoppdaget ridestil, designet for høst-vinterkolleksjonen, som kombinerer dyretekstur og sofistikert finish.

Tekniske spesifikasjoner

• Hælhøyde: 3 cm
  • Såletykkelse: 2 cm
  • Camber: 1 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Brun

Materialer

• Utvendig: Skinn og syntetisk
  • Interiør: Skinn og tekstil
  • Innersåle: Lær
  • Yttersåle: Elastomer

Hvorfor skulle du falle for denne modellen?

746300iv skiller seg ut med sin brune ponnihår-effekt , en myk og lysende dyretekstur som trekker blikket over hele overdelen. Den blanke lakkskinnsreimen , sydd med toppsøm, står i kontrast til den matte ponnihårsveisen, mens lakkskinnsduskene gir det ikoniske preget av en tradisjonell mokkasin. Den er plassert på en røff såle og gir godt grep og varig komfort for hverdagsbruk.

Referanse: Ivoire 746300iv — Type: Mokkasin — Materiale: Lær og syntetisk — Farge: Brun — Detalj: Patentkvaster — Passform: Normal — Stil: Ridekvaster

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Hva bør jeg ha på meg med Ivoire mokkasiner 746300iv?

De passer godt til rå denimjeans og en ecru-genser for et varmt og avslappet utseende, eller med ullbukser og en skjorte for et mer elegant utseende. Brunt passer godt til kamel, khaki og beige.

Hvordan ta vare på Ivoire 746300iv?

Børst forsiktig følleffekten i hårets retning for å bevare glansen, og tørk av de lakkerte områdene med en myk, lett fuktig klut. Unngå oljete produkter og langvarig kontakt med fuktighet.

Ved hvilken anledning bør jeg bruke denne modellen?

Denne mokassinen passer både til kontordager og mer avslappede utflukter, takket være ponnihårtekstur og dusker som gir karakter til ethvert antrekk.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Farge:Brun
Hælhøyde:3 cm
Såletykkelse:2 cm
Kamber:1
Utenfor:Skinn og syntetisk
Interiør:Lær + Tekstil
Innvendig fôr:tekstil foret
Innersåle:Lær
Yttersåle:Elastomer
Fottøy:Normal passform