Cetti c1333 sra sneakers i ecru skinn

159,00 €
Inkl. mva

Oppdag Cetti c1333 sra-sneakers i ecru-skinn, høye med pelskrage og leopardstjerne.

Share on

Cetti c1333 sra h26 Ecru Leather Sneakers — Dame

C1333 SRA H26 har en høy silhuett i ecru-skinn, forbedret med en taupe fuskepelskrage og en leopardprintstjerne på siden. Teksturerte ecru-lisser, utsmykket med Cetti-logoen, fullfører denne damestilen med en moderne vri på basketball, designet for høst-vinterkolleksjonen.

Tekniske spesifikasjoner

• Hælhøyde: 2,5 cm
  • Såletykkelse: 2 cm
  • Camber: 0,5 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Ecru

Materialer

• Utvendig: Skinn
  • Interiør: Syntetisk og tekstil
  • Innersåle: Lær
  • Yttersåle: Elastomer

Hvorfor skulle du falle for denne modellen?

C1333 SRA H26 har et lysende ecru-skinn som gir friskhet og mykhet til den høye silhuetten. Den gråbrune fuskepelskragen omslutter ankelen for varm komfort så snart den første kulden setter inn, mens den leopardmønstrede stjernen gir et grafisk preg. Fôret med syntetiske og tekstilmaterialer, og med en innersåle i skinn, sikrer den komfortabel støtte for hverdagsbruk.

Referanse: Cetti c1333 sra h26 — Type: Høye joggesko — Materiale: Skinn — Farge: Ecru — Lukking: Lisser — Passform: Normal — Stil: Elegant basketball

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Hva bør jeg ha på meg med Cetti c1333 sra h26-sneakers?

Den passer godt til rette jeans og en beige strikkegenser for et mykt og avslappet utseende, eller til vide bukser og en strukturert kåpe for et mer elegant utseende. Ecru passer til alt.

Hvordan ta vare på Cetti c1333 sra h26 joggeskoene?

Plei læret regelmessig med en fargeløs krem for å bevare dets mykhet og glans. Børst forsiktig fuskepelsen for å beholde volum og la den alltid lufttørke, unna direkte varme.

Ved hvilken anledning bør jeg bruke denne modellen?

Denne sneakerskoen er perfekt for både arbeidsdager og hverdagsturer, takket være den pelsfôrede kragen som gir varme og komfort fra vinterens første kuldegrader.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Farge:Krem
Hælhøyde:2,5 cm
Såletykkelse:2 cm
Kamber:0,5
Utenfor:Lær
Interiør:Syntetisk
Innvendig fôr:tekstil foret
Innersåle:Avtakbart skinn
Yttersåle:Elastomer
Fottøy:Normal passform