Barbados Elue Par Nous Derbysko, Svart Patentskinn

109,00 €
Inkl. mva

Oppdag Elue Par Nous Barbade Derbies i svart lakkskinn med en satengsløyfe brodert med perler.

Saken
Farger
Share on

Damesko i Barbados, svart, lakkskinn med derby

Barbados gjenoppfinner den klassiske derbyskoen i dyp svart lakkskinn, utsmykket med en sjenerøs satengsløyfe utsmykket med broderte perler. Et verdifullt og lysende dameplagg, designet for høst-vinterkolleksjonen, som kombinerer formell eleganse med feminine detaljer.

Tekniske spesifikasjoner

• Hælhøyde: 3 cm
  • Såletykkelse: 1,5 cm
  • Camber: 1,5 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Svart

Materialer

• Utvendig: Lakkskinn
  • Interiør: Skinn
  • Innersåle: Lær
  • Yttersåle: Elastomer

Hvorfor skulle du falle for denne modellen?

Barbados-derbyen skiller seg ut med sitt blanke , svarte lakkskinn , som fanger lyset og gir den en svært moderne glans. Satengsløyfen brodert med perler gir en verdifull og feminin detalj til overdelen, i elegant kontrast til det glatte lakkskinnet. Helfôret i skinn gir den komfort som forbedres med hver bruk, for en stil som er like raffinert som den er enkel å bruke.

Referanse: Ivoire Barbados — Type: Derbysko — Materiale: Lakkskinn — Farge: Svart — Detalj: Perlesløyfe — Passform: Vanlig — Stil: Edel og skinnende

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Hva bør jeg ha på meg med Barbados Elue Derbies?

De passer godt med et plissert midiskjørt og en tynn genser for et elegant kontorantrekk, eller med vide bukser og en hvit skjorte for en mer pyntet stil. Svart passer til alt.

Hvordan ta vare på Ivoire Barbados-derbies?

Tørk av lakkskinnet med en myk, lett fuktig klut for å bevare glansen, og unngå oljete produkter som kan matte det. Oppbevar skoene unna direkte varme for å forhindre at lakkskinnet sprekker.

Ved hvilken anledning bør jeg bruke denne modellen?

Disse derbyskoene passer både til kontordager og mer pene anledninger, takket være den perlesløyfen som gir et festlig og raffinert preg til ethvert antrekk.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Farge:Sort
Hælhøyde:3 cm
Såletykkelse:1,5 cm
Kamber:1,5
Utenfor:Patent lær
Interiør:Lær
Innvendig fôr:skinnfôret
Innersåle:Lær
Yttersåle:Elastomer
Fottøy:Normal passform