Barbados Elue Par Nous Derbyskor, Svart Lackskinn

109,00 €
Inkl. moms

Upptäck Elue Par Nous Barbade Derbies i svart lackskinn med en satinrosett broderad med pärlor.

Materia
Färger
Share on

Damskor i Barbados i svart lackläder med läderdetalj

Barbados återuppfinner den klassiska derbyskorna i djupt svart lackskinn, prydda med en generös satinrosett utsmyckad med broderade pärlor. Ett dyrbart och lysande damplagg, designat för höst-vinterkollektionen, som kombinerar formell elegans med feminina detaljer.

Tekniska specifikationer

• Klackhöjd: 3 cm
  • Sultjocklek: 1,5 cm
  • Camber: 1,5 cm
  • Passform: Normal
  • Färg: Svart

Material

• Utsida: Lackläder
  • Interiör: Läder
  • Innersula: Läder
  • Yttersula: Elastomer

Varför skulle du falla för den här modellen?

Barbados-derbyn utmärker sig med sitt glansiga svarta lackläder , som fångar ljuset och ger den en mycket modern lyster. Den pärlbroderade satinroetten ger en dyrbar och feminin detalj till överdelen, i elegant kontrast till det släta lacklädret. Helfodrad i läder erbjuder den komfort som förbättras med varje användning, för en stil som är lika raffinerad som den är lätt att bära.

Referens: Ivoire Barbados — Typ: Derbyskor — Material: Lackskinn — Färg: Svart — Detalj: Pärlrosett — Passform: Normal — Stil: Ädel och glänsande

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Vad ska jag ha på mig till Barbados Elue Derbies?

De passar bra med en plisserad midikjol och en tunn tröja för en elegant kontorslook, eller med vida byxor och en vit skjorta för en mer uppklädd stil. Svart passar till allt.

Hur tar man hand om Ivoire Barbados Derbies?

Torka av lacklädret med en mjuk, lätt fuktig trasa för att bevara glansen och undvik oljiga produkter som kan matta det. Förvara skorna borta från direkt värme för att förhindra att lacklädret spricker.

Vid vilket tillfälle ska jag bära den här modellen?

Dessa derbyskor passar både för kontorsdagar och mer eleganta tillfällen, tack vare sin pärlbroderade rosett som ger en festlig och elegant touch till vilken outfit som helst.

Kommentarer (0)
Det finns inga kundrecensioner just nu.
Färg:Svart
Klackhöjd:3 cm
Sulans tjocklek:1,5 cm
Camber:1,5
Utanför:Lack
Interiör:Läder
Invändig foder:läderfodrad
Innersula:Läder
Yttersula:Elastomer
Skodon:Normal passform