XSA 0529 Svarte ankelstøvletter i skinn

239,00 €
Inkl. mva

Oppdag XSA 0529 ankelstøvletter i svart skinn, en ren linje forsterket av en lett plattformsåle med hakk.

Share on

XSA 0529 Svarte ankelstøvletter i skinn – Lugsåle – Dame

Oppdag XSA 0529 ankelstøvletter , en damemodell i svart skinn med en enkel og lett å bruke silhuett. De rene linjene fremheves av en lett platåformet, hakket såle , som gir et moderne preg til denne hverdagsstøvelen. En tidløs stil som naturlig finner sin plass i en høst-vintergarderobe.

Tekniske spesifikasjoner

• Stilkhøyde: 12 cm
  • Hælhøyde: 6,5 cm
  • Såletykkelse: 2,5 cm
  • Bue: 4 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Svart

Materialer

• Utvendig: Skinn
  • Interiør: Skinn
  • Innersåle: Lær
  • Yttersåle: Elastomer

Hvorfor velge disse ankelstøvlettene?

XSA 0529 -støvlene har svart skinn og en strukturert konstruksjon, noe som gjør dem enkle å bruke i hverdagsbruk. Den svarte fargen gir allsidigheten man ser etter i et essensielt par sko, mens den røffe sålen gir tekstur til silhuetten. Den lett plattformformede overflaten gir den et moderne utseende uten at den virker for klumpete.

Innvendig fullfører skinnfôret og innersålen et design som er perfekt for dager året rundt. Med sin vanlige passform er disse ankelstøvlettene for kvinner ideelle for de som ønsker et allsidig, svart par som sømløst kan gå fra et avslappet antrekk til et mer elegant antrekk.

Referanse: XSA 0529 — Type: Damestøvletter — Materiale: Skinn — Farge: Svart — Passform: Normal — Stil: Avslappet

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Hva skal jeg ha på meg med disse svarte ankelstøvlettene?

Den svarte fargen gjør dem enkle å kombinere med jeans, rette bukser eller et skjørt. De fungerer også godt med naturlige toner som beige, ecru, kamelfarget eller grå for å skape et sesongbasert utseende.

Hvordan tar jeg vare på disse svarte ankelstøvlettene i skinn?

For å bevare svart skinn , bør du jevnlig støvle støvlene med en myk klut og deretter bruke et produkt som er spesielt utviklet for skinn. Unngå å utsette dem direkte for en varmekilde etter kontakt med fuktighet.

Ved hvilken anledning bør jeg bruke disse ankelstøvlettene?

XSA 0529-skoene er spesielt enkle å bruke hver dag: til arbeidsdag, kveld ute eller en uformell date. Det diskré designet gjør at de også kan integreres i mer formelle antrekk.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Stengelhøyde:12 cm
Farge:Sort
Hælhøyde:6,5 cm
Såletykkelse:2,5 cm
Kamber:4
Utenfor:Lær
Interiør:Lær
Innvendig fôr:skinnfôret
Innersåle:Lær
Yttersåle:Elastomer