Ivoire Ag9846 Marine

79,00 €
Inkl. mva

Ivoire Perforerte Sneakers Ag9846 Marineblå

Storleik
Farger
Generisk nivå 3
Share on

Slip-on joggesko Marineblå — Ivoire Ag9846 — Åpent mønster — Dame

Forelsk deg i Ivoire Ag.9846-sneakersene i marineblått – den sporty og avslappede stilen som passer til alt. De åpne designene gir letthet og pusteevne, mens slip-on-stilen appellerer til hverdagens praktiske egenskaper. Med en elastomersåle, uttakbar skinnsåle og en normal passform er alt designet for umiddelbar komfort, fra morgen til kveld.

Tekniske spesifikasjoner

• Hælhøyde: 4,5 cm
  • Såletykkelse: 2,5 cm
  • Bue: 2 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Marineblå

Materialer

• Utvendig: Syntetisk
  • Interiør: Syntetisk og skinn
  • Innersåle: Avtakbart skinn
  • Yttersåle: Elastomer

Hvorfor velge disse joggeskoene?

Ivoire Ag.9846-sneakersene tilbyr en avslappet og sporty stil med sitt grafiske, men likevel diskrete, marineblå, åpne mønster. Uten lisser eller kompliserte lukkinger glir de lett på, noe som gjør dem perfekte for alle dine aktive dager. Den avtakbare innersålen i skinn gir naturlig og hygienisk komfort, mens elastomer-yttersålen sikrer pålitelig grep på alle underlag. Med en hæl på 4,5 cm og en bue på 2 cm løfter de silhuetten din uten å ofre komforten. De passer like godt med smale jeans og en marineblå t-skjorte som med en lett kjole for et selvsikkert, avslappet og elegant utseende .

Referanse: Ivoire Ag.9846 — Type: Slip-on joggesko — Materiale: Syntetisk og skinn — Farge: Marineblå — Lukking: Slip-on — Passform: Normal — Stil: Avslappet sport

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Er innersålen virkelig avtakbar?

Ja, skinnsålen er helt avtakbar. Du kan ta den ut for å lufte den eller erstatte den med en ortotisk såle om nødvendig.

Hvordan tar jeg på meg disse lisseløse joggeskoene?

Disse joggeskoene er designet for å være lette å ta på, uten lisser eller festesystem. Bare skyv dem på føttene for rask og praktisk hverdagsbruk.

Hva skal jeg ha på meg med disse marineblå joggeskoene?

Den marineblå fargen passer utmerket til rå denim, beige chinos eller en lett sommerkjole. For et sporty utseende, kombiner dem med matchende joggebukser eller et athleisure-sett. De fungerer også godt i et smart-casual antrekk med en blazer og vide bukser.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Farge:Marine
Hælhøyde:4,5 cm
Såletykkelse:2,5 cm
Kamber:2
Utenfor:Syntetisk
Interiør:Skinn + Syntetisk
Innvendig fôr:ikke dubbet
Innersåle:Avtakbart skinn
Yttersåle:Elastomer
Fottøy:Normal passform