Ivoire 716009 Svart skinn

Pris: € 125.00
Inklusive MVA

Ivoire ballerinasko 716009 svart skinn

Farger
Generisk nivå 3
Share on

Oppdag de Ivoire ballerinaskoene 716009 — Svart skinn — Sløyfe — Tidløs feminin eleganse

Oppdag Ivoire 716009 ballerinasko i svart skinn, en feminin sko som kombinerer raffinement, komfort og tidløs stil. Denne modellen kjennetegnes av sin store dekorative sløyfe , som gir et umiddelbart gjenkjennelig preg av eleganse og femininitet. Laget av ekte skinn, tilbyr disse ballerinaskoene en myk følelse og optimal komfort for hverdagsbruk. Den klassiske silhuetten gjør dem til et must i garderoben, perfekt for å utfylle både profesjonelle antrekk og et mer avslappet antrekk.

Tekniske spesifikasjoner

• Hælhøyde: 1,5 cm
  • Såletykkelse: 1 cm
  • Camber: 0,5 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Svart

Materialer

• Utvendig: Skinn
  • Interiør: Skinn
  • Innersåle: Lær
  • Yttersåle: Elastomer
  • Detalj: Stor dekorativ sløyfe

Hvorfor velge disse ballerinaskoene?

Ballerinaskoene i Ivoire 716009 imponerer med sitt enkle, men sofistikerte design. Det svarte skinnet gir en diskré og allsidig eleganse, mens den overdimensjonerte sløyfen tilfører struktur og et særegent mode . Takket være den skånsomme støtten til fotbuen og den fleksible sålen garanterer de varig komfort hele dagen. De er enkle å bruke, flatterer alle kroppstyper og blir raskt en viktig del av hverdagsgarderoben din.

Referanse: Ivoire 716009 — Type: Ballerinasko — Materiale: Lær — Farge: Svart — Detalj: Sløyfe — Passform: Normal — Stil: Elegant og feminin

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Hva skal jeg ha på meg med disse ballerinaskoene med sløyfe?

Disse ballerinaskoene passer perfekt til en flagrende kjole, et midiskjørt eller skreddersydde bukser. Den elegante stilen gjør at de også kan brukes med jeans for et elegant og avslappet utseende.

Hvordan tar jeg vare på denne modellen i svart skinn?

Rengjør dem med en myk, lett fuktig klut og påfør et poleringsmiddel som er egnet for svart lær for å bevare glansen. Unngå vann og langvarig fuktighet for å bevare lærets kvalitet og den dekorative knuten.

Ved hvilken anledning bør jeg bruke disse ballerinaskoene?

De er ideelle for hverdagsbruk, kontoret, utflukter i byen eller smarte og avslappede anledninger. Komforten og stilen gjør dem til en allsidig sko for alle årstider.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Farge:Sort
Hælhøyde:1,5 cm
Såletykkelse:1 cm
Kamber:0,5
Utenfor:Lær
Interiør:Lær
Innvendig fôr:skinnfôret
Innersåle:Lær
Yttersåle:Elastomer
Fottøy:Normal passform