Nu2547 Svarta läderstövlar

195,00 €
Inkl. moms
By Color

Upptäck Nu2547 Métisse-ankelbootsen i svart läder, med en ren linje och en platåsula.

Share on

Nu2547 Svarta läderstövlar — Dam

Nu2547 omfamnar enkelhet i höst-vinterkollektionen: en slät läderovandel utan utsmyckningar och en rejäl platåsula som förankrar silhuetten. En damstövel med minimalistisk och modern design, lika lätt att bära som att styla.

Tekniska specifikationer

• Klackhöjd: 4,5 cm
  • Sultjocklek: 2,5 cm
  • Båge: 2 cm
  • Passform: Normal
  • Färg: Svart

Material

• Exteriör: Läder
  • Interiör: Läder och syntet
  • Innersula: Läder
  • Yttersula: Elastomer

Varför skulle du falla för den här modellen?

Nu2547 fängslar med sina rena linjer , utan snören eller utsmyckningar, som visar den diskreta elegansen hos det släta svarta lädret . Dess platåsula ger volym och stabilitet och lyfter silhuetten utan ansträngning. Fodret i läder och syntetmaterial , tillsammans med läderinlägget, ökar komforten från första steget. Lätt att ta på sig, utan synlig knäppning, kompletterar denna minimalistiska stövel vilken stil som helst, från den enklaste till den mest sofistikerade.

Referens: Métisse Nu2547 — Typ: Ankelboots — Material: Läder — Färg: Svart — Passform: Normal — Stil: Minimalistisk

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Vad ska jag ha på mig med Nu2547 Métisse-ankelbootsen?

Den passar bra med raka jeans och en oversized tröja för en ren, avslappnad look, eller med vida byxor och en skjorta för en mer diskret stil. Svart passar till allt.

Hur tar man hand om Nu2547 Métisse-stöveln?

Nära lädret regelbundet med en färglös kräm för att behålla dess smidighet och glans. Torka bort eventuella spår av fukt så snart som möjligt och låt det lufttorka, borta från direkt värme.

Vid vilket tillfälle ska jag bära den här modellen?

Denna stövel passar både för arbetsdagar och vardagsutflykter, tack vare sin minimalistiska design och platåsula som garanterar enkel komfort och stil.

Kommentarer (0)
Det finns inga kundrecensioner just nu.
Färg:Svart
Klackhöjd:4,5 cm
Sulans tjocklek:2,5 cm
Camber:2
Utanför:Läder
Interiör:Läder + Syntet
Invändig foder:inte dubbad
Innersula:Läder
Yttersula:Elastomer
Skodon:Normal passform