Ivoire CV6405 Brunt ponnyhår

149,00 €
Inkl. moms

Förälska dig i ankelbootsen Ivoire Cv6405 i brunt ponnyläder, med dragkedja fram och leopardkrage.

Share on

Ivoire ankelstövlar CV6405 Brunt Ponnyläder — Dam

CV6405 kombinerar slätt, robust brunt läder med en leopardmönstrad krage i ponnyhår, en kontrasterande textur som ger djup åt denna damstövel. En hellång dragkedja fram gör den enkel att ta på och av, vilket gör den perfekt för höst-/vinterkollektionen.

Tekniska specifikationer

• Stjälkhöjd: 14 cm
  • Klackhöjd: 4 cm
  • Sultjocklek: 2 cm
  • Båge: 2 cm
  • Passform: Normal
  • Färg: Brun

Material

• Exteriör: Läder och textil
  • Interiör: Läder och textil
  • Innersula: Läder
  • Yttersula: Elastomer

Varför skulle du falla för den här modellen?

CV6405-stövlarna utmärker sig med sin leopardmönstrade kalvskinnskrage , en texturerad och grafisk detalj som ger karaktär åt den bruna läderovandeln. Den diskreta och funktionella dragkedjan fram gör dem lätta att ta på sig samtidigt som den ger stilen ett rent, modernt utseende. Fodrade med läder och textil erbjuder de komfort som förbättras med varje användning, vilket gör dem lika originella som de är praktiska.

Referens: Ivoire CV6405 — Typ: Ankelboots — Material: Läder och ponnyhår — Färg: Brun — Stängning: Dragkedja fram — Passform: Normal — Stil: Leopardgrafik

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Vad ska jag ha på mig med de Ivoire Cv6405?

De passar bra med råa jeans och en ecru-tröja för en mysig, avslappnad look, eller med en sammetskjol och en lång kappa för en mer elegant stil. Brunt passar bra med kamel, khaki och beige.

Hur tar man hand om Ivoire Boots CV6405?

Nära lädret regelbundet med en färglös kräm för att bibehålla dess smidighet och glans. För föl, borsta försiktigt i pälsriktningen och undvik långvarig kontakt med fukt.

Vid vilket tillfälle ska jag bära den här modellen?

Dessa ankelboots passar både för arbetsdagar och helgutflykter, tack vare deras földetaljer som ger karaktär till vilken outfit som helst.

Kommentarer (0)
Det finns inga kundrecensioner just nu.
Stamhöjd:14 cm
Färg:kastanj
Klackhöjd:4 cm
Sulans tjocklek:2 cm
Camber:2
Utanför:Läder + Textil
Interiör:Läder + Textil
Invändig foder:läderfodrad
Innersula:Läder
Yttersula:Elastomer