Mokkasin Reqins Jack Brun Semsket

129,00 €
Inkl. mva

Oppdag Reqins Jack-mokkasinen i brunt semsket skinn, en stropp utsmykket med et hjerte i samme tone.

Saken
Farger
Generisk nivå 3
Share on

Reqins Jack brune semskede mokkasiner – dame

Jack fra Reqins er tilbake i brunt for høst-vinterkolleksjonen, laget av varmt semsket skinn og utsmykket med et lite hjerteutskjæring i samme fargeton på stroppen, noe som gir skoens rene linjer et snev av diskret sjarm. Denne damemodellen har en solid platåsåle.

Tekniske spesifikasjoner

• Hælhøyde: 3 cm
  • Såletykkelse: 1,5 cm
  • Camber: 1,5 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Brun

Materialer

• Utvendig: Semsket skinn
  • Interiør: Skinn
  • Innersåle: Lær
  • Yttersåle: Elastomer

Hvorfor skulle du falle for denne modellen?

Jack-skoen er hentet fra den klassiske penny loaferen med sin tradisjonelle rem, som skjuler et ton-i-ton utskåret hjerte – en subtil detalj som avslører seg ved hvert blikk. Det varme brune semskede skinnet gir en myk tekstur som er perfekt for kjøligere vær, mens platåsålen sikrer stabilitet og et moderne utseende. Fôret i skinn gir den komfort som forbedres med hver bruk.

Referanse: Reqins Jack — Type: Loafer — Materiale: Semsket skinn — Farge: Brun — Detalj: Hjertefarget — Passform: Normal — Stil: Diskret penny

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Hva bør jeg ha på meg med de brune Reqins Jack-loaferne?

Den passer godt til rå denimjeans og en ecru-genser for et smart-avslappet utseende, eller med ullbukser og en skjorte for et mer elegant utseende. Brunt passer godt til kamel, khaki og beige.

Hvordan ta vare på Reqins Jack brune mokkasiner?

Bruk en spesiell semsket børste for å fjerne støv og lette flekker, følg retningen på børstehodet. Påfør en impregneringsspray før første gangs bruk og unngå langvarig kontakt med fuktighet.

Ved hvilken anledning bør jeg bruke denne modellen?

Denne mokassinen passer både til kontordager og mer avslappede utflukter, takket være det myke materialet og hjertedetaljene som gir et preg av karakter til ethvert antrekk.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Farge:Brun
Hælhøyde:3 cm
Såletykkelse:1,5 cm
Kamber:1,5
Utenfor:Lær
Interiør:Lær
Innvendig fôr:skinnfôret
Innersåle:Lær
Yttersåle:Elastomer
Fottøy:Normal passform