Ivoire loafers 2p6246 kamel

149,00 €
Inkl. mva

Velg Ivoire Moccasin 2p6246 i kamelfarget, med en gullfarget kryssrem på en platåhæl.

Share on

Ivoire 2p6246 Kamelfarget — Dame

2p6246 gjenoppfinner den klassiske mokkasinen med et tofarget materialspill: en glatt kamelfarget overdel i kontrast til et panel. En gullfarget kjedelignende kryssreim fullfører denne damemodellen, plassert på en generøs platåsåle, designet for høst-vinterkolleksjonen.

Tekniske spesifikasjoner

• Hælhøyde: 5 cm
  • Såletykkelse: 3 cm
  • Bue: 2 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Kamel

Materialer

• Utvendig: Syntetisk
  • Interiør: Skinn og tekstil
  • Innersåle: Lær
  • Yttersåle: Elastomer

Hvorfor skulle du falle for denne modellen?

2p6246 iv 2 leker med kontrasterende materialer, med en glatt kamelfarget overdel kombinert med et teksturert sjokoladefarget panel på forfoten. Den gullfargede kryssremmen gir et unikt, juvellignende preg som skiller denne loaferen fra klassiske modeller, mens den kraftige platåsålen sikrer godt grep og et moderne utseende. Fôret med skinn og tekstil tilbyr den komfort som forbedres med hver bruk.

Referanse: Ivoire 2p6246 iv 2 — Type: Mokkasin — Materiale: Syntetisk — Farge: Kamelfarget — Detalj: Gullreim — Passform: Normal — Stil: Urban tofarget

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Hva bør jeg ha på meg med Ivoire Mokkasin 2p6246 iv 2?

Den passer godt til rå denimjeans og en ecru-genser for et varmt og avslappet utseende, eller med vide bukser og en skjorte for et mer elegant utseende. Kamelfarget passer godt til brunt, khaki og off-white.

Hvordan ta vare på Ivoire 2p6246 iv 2?

Tørk av materialet med en myk, lett fuktig klut for å bevare utseendet, og unngå oljete produkter som kan matte det. Oppbevar paret unna direkte varme.

Ved hvilken anledning bør jeg bruke denne modellen?

Denne mokkasinen passer både til arbeidsdager og hverdagsbruk, takket være dens tofargede design og platåsåle som sikrer uanstrengt stil og komfort.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Farge:Kamel
Hælhøyde:5 cm
Såletykkelse:3 cm
Kamber:2
Utenfor:Syntetisk
Interiør:Lær + Tekstil
Innvendig fôr:skinnfôret
Innersåle:Lær
Yttersåle:Elastomer
Fottøy:Normal passform