Ivoire Loafers 2p6246 Kamel

149,00 €
Inkl. moms

Välj den Ivoire mockasinen 2p6246 i kamelfärg, med ett guldfärgat korsat band på en platåklack.

Share on

Ivoire 2p6246 Kamel — Dam

2p6246 återuppfinner den klassiska mockasinen med ett tvåfärgat samspel av material: en slät kamelfärgad ovandel i kontrast till en panel. En guldfärgad kedjeliknande rem kompletterar denna dammodell, placerad på en generös platåsula, designad för höst-vinterkollektionen.

Tekniska specifikationer

• Klackhöjd: 5 cm
  • Sultjocklek: 3 cm
  • Båge: 2 cm
  • Passform: Normal
  • Färg: Kamel

Material

• Utsida: Syntet
  • Interiör: Läder och textil
  • Innersula: Läder
  • Yttersula: Elastomer

Varför skulle du falla för den här modellen?

2p6246 iv 2 leker med kontrasterande material, med en slät kamelfärgad ovandel i kombination med en texturerad chokladpanel på framfoten. Det guldfärgade korsbandet ger en unik, juvelliknande touch som skiljer denna loafer från klassiska modeller, medan den grova platåsulan säkerställer bra grepp och en modern look. Fodrad med läder och textil erbjuder den komfort som förbättras med varje användning.

Referens: Ivoire 2p6246 iv 2 — Typ: Mockasin — Material: Syntet — Färg: Kamel — Detalj: Guldfärgad rem — Passform: Normal — Stil: Urban tvåfärgad

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Vad ska jag ha på mig med den Ivoire mockasinen 2p6246 iv 2?

Den passar bra med råa denimjeans och en ecru-tröja för en varm, avslappnad look, eller med vida byxor och en skjorta för en mer elegant look. Kamelfärgad passar bra med brunt, khaki och benvitt.

Hur tar man hand om den Ivoire mockasinen 2p6246 iv 2?

Torka av materialet med en mjuk, lätt fuktig trasa för att bevara dess utseende och undvik oljiga produkter som kan matta det. Förvara paret borta från direkt värme.

Vid vilket tillfälle ska jag bära den här modellen?

Denna mockasin passar både för arbetsdagar och vardagsutflykter, tack vare sin tvåfärgade design och platåsula som garanterar avslappnad stil och komfort.

Kommentarer (0)
Det finns inga kundrecensioner just nu.
Färg:Kamel
Klackhöjd:5 cm
Sulans tjocklek:3 cm
Camber:2
Utanför:Syntetisk
Interiör:Läder + Textil
Invändig foder:läderfodrad
Innersula:Läder
Yttersula:Elastomer
Skodon:Normal passform