Ivoire mokkasiner 2p6247 Svarte

149,00 €
Inkl. mva

La deg forføre av Ivoire 2p6247 Moccasins i svart, en metallisk kjedestropp på en platåsåle.

Share on

Ivoire mokkasiner 2p6247 iv Svart — Dame

2p6247 iv gjenoppfinner den klassiske loaferen i en elegant matt svart farge, forsterket av en juvellignende metallisk kjedestropp som går over vristen. Denne damemodellen, som er plassert på en generøs platåsåle, kombinerer minimalistisk eleganse med urban stil, designet for høst-vinterkolleksjonen.

Tekniske spesifikasjoner

• Hælhøyde: 5 cm
  • Såletykkelse: 3 cm
  • Bue: 2 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Svart

Materialer

• Utvendig: Syntetisk
  • Interiør: Skinn og tekstil
  • Innersåle: Lær
  • Yttersåle: Elastomer

Hvorfor skulle du falle for denne modellen?

2p6247 iv skiller seg ut med sin metalliske kjederem , en juvellignende detalj som gir et snev av karakter til den ellers diskrete mattsvarte fargen. Den kraftige platåsålen gir volum og stabilitet, og løfter silhuetten uanstrengt. Fôret med skinn og tekstil tilbyr den komfort som forbedres med hver bruk, noe som resulterer i et minimalistisk, men likevel selvsikkert design.

Referanse: Ivoire 2p6247 iv — Type: Mokkasin — Materiale: Syntetisk — Farge: Svart — Detalj: Kjedestropp — Passform: Normal — Stil: Minimalistisk urban

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Hva bør jeg ha på meg med Ivoire 2p6247 iv-mokkasinene?

De passer godt med rette jeans og en oversized genser for et rent, avslappet utseende, eller med vide bukser og en skjorte for en mer diskret stil. Svart passer til alt.

Hvordan ta vare på Ivoire mokkasiner 2p6247 iv?

Tørk av materialet med en myk, lett fuktig klut for å bevare utseendet, og unngå oljete produkter som kan matte det. Oppbevar paret unna direkte varme.

Ved hvilken anledning bør jeg bruke denne modellen?

Denne mokkasinen passer både til arbeidsdager og hverdagsbruk, takket være den minimalistiske designen og platåsålen som sikrer uanstrengt komfort og stil.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Farge:Sort
Hælhøyde:5 cm
Såletykkelse:3 cm
Kamber:2
Utenfor:Syntetisk
Interiør:Lær + Tekstil
Innvendig fôr:skinnfôret
Innersåle:Lær
Yttersåle:Elastomer
Fottøy:Normal passform