Ivoire mockasiner 2p6247 Svarta

149,00 €
Inkl. moms

Låt dig förföras av de svarta Ivoire 2p6247 Mockasinerna, med en metallisk kedjerem och en platåsula.

Share on

Ivoire mockasiner 2p6247 iv Svarta — Dam

2p6247 iv återuppfinner den klassiska loafern i en elegant mattsvart färg, förstärkt av en juvelliknande metallisk kedjerem som sträcker sig över vråren. Denna dammodell, med en generös platåsula, kombinerar minimalistisk elegans med urban stil och är designad för höst-vinterkollektionen.

Tekniska specifikationer

• Klackhöjd: 5 cm
  • Sultjocklek: 3 cm
  • Båge: 2 cm
  • Passform: Normal
  • Färg: Svart

Material

• Utsida: Syntet
  • Interiör: Läder och textil
  • Innersula: Läder
  • Yttersula: Elastomer

Varför skulle du falla för den här modellen?

2p6247 iv sticker ut med sitt metalliska kedjerem , en juvelliknande detalj som ger en touch av karaktär till den annars diskreta mattsvarta färgen. Den kraftiga platåsulan ger volym och stabilitet och lyfter silhuetten utan ansträngning. Fodrad med läder och textil erbjuder den komfort som förbättras med varje användning, vilket resulterar i en minimalistisk men ändå självsäker design.

Referens: Ivoire 2p6247 iv — Typ: Mockasin — Material: Syntet — Färg: Svart — Detalj: Kedjerem — Passform: Normal — Stil: Minimalistisk urban

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Vad ska jag ha på mig med mockasinerna Ivoire 2p6247 iv?

De passar bra med raka jeans och en oversized tröja för en ren, avslappnad look, eller med vida byxor och en skjorta för en mer diskret stil. Svart passar till allt.

Hur tar man hand om Ivoire mockasiner 2p6247 iv?

Torka av materialet med en mjuk, lätt fuktig trasa för att bevara dess utseende och undvik oljiga produkter som kan matta det. Förvara paret borta från direkt värme.

Vid vilket tillfälle ska jag bära den här modellen?

Denna mockasin passar både för arbetsdagar och vardagsutflykter, tack vare sin minimalistiska design och platåsula som garanterar enkel komfort och stil.

Kommentarer (0)
Det finns inga kundrecensioner just nu.
Färg:Svart
Klackhöjd:5 cm
Sulans tjocklek:3 cm
Camber:2
Utanför:Syntetisk
Interiör:Läder + Textil
Invändig foder:läderfodrad
Innersula:Läder
Yttersula:Elastomer
Skodon:Normal passform