Nan Ku Gfh02 Svarte Ankelstøvletter med Lærfôr

179,00 €
Inkl. mva

Forelsk deg i Nan Ku Gfh02 pelsfôrede ankelstøvletter i svart skinn, med tykk platåsåle og god komfort.

Farger
Generisk nivå 3
Share on

Nan Ku Gfh02 svarte ankelstøvletter med skinnfôr – Dame

Ghf02 prioriterer vinterkomfort med mykt, svart skinn oppå en generøs platåsåle. Denne ankelstøvletten for kvinner, designet for høst-vinterkolleksjonen, kombinerer varme og et avslappet utseende for å møte de kaldeste dagene uten å ofre stil.

Tekniske spesifikasjoner

• Hælhøyde: 4,5 cm
  • Såletykkelse: 4 cm
  • Camber: 0,5 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Svart

Materialer

• Utvendig: skinn
  • Interiør: Syntetisk
  • Innersåle: Syntetisk
  • Yttersåle: Elastomer

Hvorfor skulle du falle for denne modellen?

Ghf02 fengsler med sitt myke, fløyelsmyke, svarte skinn, et varmt materiale som passer perfekt til de kaldere månedene. Den tykke platåsålen gir volum til silhuetten samtidig som den sikrer god stabilitet for hverdagsbruk. En nesten flat bue prioriterer komfort og brukervennlighet, noe som gjør denne støvelen til en lek å bruke fra morgen til kveld.

Referanse: Nan Ku Gfh02 — Type: Fôret ankelstøvlett — Materiale: Skinn — Farge: Svart — Passform: Normal — Stil: Cocooning-plattform

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Hva bør jeg ha på meg til Nan Ku Gfh02 pelsfôrede ankelstøvletter?

Den passer perfekt med rå denim og en pufferjakke for et dristig fjellantrekk, eller med en strikkekjole og en lang kåpe for en mer sofistikert stil. Svart passer til alt.

Ved hvilken anledning bør jeg bruke denne modellen?

Denne støvelen er ideell for vinterdager utendørs så vel som for bruk i byen, takket være den koselige komforten og platåsålen som sikrer stabilitet og varme i all slags vær.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Farge:Sort
Hælhøyde:4,5 cm
Såletykkelse:4 cm
Kamber:0,5
Utenfor:Lær
Interiør:Syntetisk
Innvendig fôr:syntetisk fôret
Innersåle:Syntetisk
Yttersåle:Elastomer
Fottøy:Normal passform