Nan Ku Gfh02 Svarta Läderfodrade Ankelstövlar

179,00 €
Inkl. moms

Förälska dig i Nan Ku Gfh02 pälsfodrade ankelstövel i svart läder, med en tjock platåsula och mysig komfort.

Färger
Generisk nivå 3
Share on

Nan Ku Gfh02 Svarta Läderfodrade Ankelstövlar — Dam

Ghf02 prioriterar vinterkomfort med mjukt svart läder ovanpå en generös platåsula. Denna damstövel, designad för höst-vinterkollektionen, kombinerar värme och en avslappnad look för att klara de kallaste dagarna utan att offra stilen.

Tekniska specifikationer

• Klackhöjd: 4,5 cm
  • Sultjocklek: 4 cm
  • Camber: 0,5 cm
  • Passform: Normal
  • Färg: Svart

Material

• Utsida: läder
  • Interiör: Syntet
  • Innersula: Syntetiskt
  • Yttersula: Elastomer

Varför skulle du falla för den här modellen?

Ghf02 imponerar med sitt mjuka, sammetslena svarta läder, ett varmt material som passar perfekt för de kallare månaderna. Dess tjocka platåsula ger volym åt silhuetten samtidigt som den säkerställer god stabilitet för vardagligt bruk. Ett nästan platt fotvalv prioriterar komfort och lätthet att bära, vilket gör denna stövel enkel att bära från morgon till kväll.

Referens: Nan Ku Gfh02 — Typ: Fodrad ankelboots — Material: Läder — Färg: Svart — Passform: Normal — Stil: Cocooning-plattform

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Vad ska jag ha på mig till Nan Ku Gfh02 pälsfodrade ankelstövlar?

Den passar perfekt med rå denim och en pufferjacka för en djärv bergslook, eller med en stickad klänning och en lång kappa för en mer sofistikerad stil. Svart passar till allt.

Vid vilket tillfälle ska jag bära den här modellen?

Denna känga är idealisk för vinterdagar utomhus såväl som för stadsbruk, tack vare sin mysiga komfort och platåsula som garanterar stabilitet och värme i alla väder.

Kommentarer (0)
Det finns inga kundrecensioner just nu.
Färg:Svart
Klackhöjd:4,5 cm
Sulans tjocklek:4 cm
Camber:0,5
Utanför:Läder
Interiör:Syntetisk
Invändig foder:syntetiskt fodrad
Innersula:Syntetisk
Yttersula:Elastomer
Skodon:Normal passform