No Name City Run Jogger Sneakers Mocka & Glitter Svarta

119,00 €
Inkl. moms
By Color

Upptäck No Name City Run Jogger-sneakers i svart mocka, förstärkta med en grå glitterlogotyp och en halkfri sula.

Materia
Färger
Share on

No Name City Run Jogger Sneakers Mocka & Glitter Svarta — Dam

Förälska dig i No Name City Run Jogger-sneakersen i svart mocka, en ikonisk urban sko från höst-vinterkollektionen för kvinnor. Designad för att kombinera retro löparstil med modern elegans, sticker denna modell ut med sin eleganta mörka mocka-ovandel upplyst av en skimrande grå glitterlogotyp på sidan. Dess halkfria elastomeryttersula ger perfekt grepp och maximal säkerhet för dina dagliga pendlingar runt i stan.

Tekniska specifikationer

• Klackhöjd: 3 cm
  • Sultjocklek: 1,5 cm
  • Camber: 1,5 cm
  • Passform: Liten
  • Färg: Svart

Material

• Utsida: Mockaläder
  • Interiör: Textil
  • Innersula: Textil (Uttagbar)
  • Yttersula: Halkfri elastomer

Varför välja dessa No Name sneakers?

De svarta sneakersen No Name City Run Jogger är det perfekta mode för att navigera höst-vintersäsongen med komfort och självförtroende. Deras djupt svarta mocka-ovandel kontrasterar elegant med de glittriga detaljerna i den grå logotypen , vilket ger en subtil touch av ljus till en annars mörk silhuett. Med en uttagbar textilinnersula kan du enkelt byta ut den mot din egen vid behov. Med sin 3 cm höga klack och ergonomiska 1,5 cm stöd för hålfoten dämpar de stötar och minskar trötthet under hela dagen. Deras nobbade yttersula säkerställer optimalt grepp på asfalt och våta ytor.

Referens: No Name City Run Jogger — Typ: Sneakers — Material: Mocka och glitter — Färg: Svart/Grå — Kollektion: Höst-vinter — Passform: Regular — Stil: Urban Chic

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Hur tar jag hand om mockan och glittret på den här modellen?

Applicera en vattentätande spray vid mottagandet för att skydda mockan från vatten och fläckar. Om damm samlas, borsta försiktigt ovandelen med en speciell mockaborste. Undvik att gnugga den grå glitterlogotypen direkt med en styv borste för att förhindra att glittrets glans mattas av.

Vad ska jag ha på mig med de svarta No Name City Run Joggers?

Tack vare sin tidlösa svarta färg och glittriga grå detaljer passar de enkelt med smala jeans, raka byxor eller till och med skräddarsydda byxor för att avslappna en kontorslook. De ser också bra ut med en stickad kjol och ogenomskinliga strumpbyxor på vintern.

Vid vilket tillfälle ska jag bära den här modellen?

Dessa mångsidiga och bekväma urbana sneakers är perfekta för jobbet, en shoppingdag eller en weekendutflykt. Deras halkfria sulor och lätta design gör dem idealiska för långa, aktiva dagar.

Kommentarer (0)
Det finns inga kundrecensioner just nu.
Färg:Svart
Klackhöjd:3 cm
Sulans tjocklek:1,5 cm
Camber:1,5
Utanför:Mocka
Interiör:Textil
Invändig foder:textilfodrad
Innersula:Avtagbart tyg
Yttersula:Elastomer
Skodon:Fit Small (ta en storlek ovan)