Mockasin Reqins Jack Brun Mocka

129,00 €
Inkl. moms

Upptäck Reqins Jack-mockasinen i brun mocka, med en rem prydd med ett ton-i-ton-hjärta.

Materia
Färger
Generisk nivå 3
Share on

Reqins Jack Bruna Mocka Mockasiner — Dam

Jack från Reqins är tillbaka i brunt för höst-vinterkollektionen, tillverkad av varm mocka och prydd med en liten ton-i-ton hjärtutskärning på remmen, vilket ger skons rena linjer en touch av diskret fantasi. Denna dammodell har en robust platåsula.

Tekniska specifikationer

• Klackhöjd: 3 cm
  • Sultjocklek: 1,5 cm
  • Camber: 1,5 cm
  • Passform: Normal
  • Färg: Brun

Material

• Utsida: Mocka
  • Interiör: Läder
  • Innersula: Läder
  • Yttersula: Elastomer

Varför skulle du falla för den här modellen?

Jack-skorna har hämtat inspiration från den klassiska penny loafern med sin traditionella rem, som döljer ett ton-i-ton utskuret hjärta – en subtil detalj som avslöjar sig vid varje blick. Den varma bruna mockan erbjuder en mjuk textur som är perfekt för svalare väder, medan platåsulan säkerställer stabilitet och en modern look. Fodrad i läder ger den komfort som förbättras med varje användning.

Referens: Reqins Jack — Typ: Loafer — Material: Mocka — Färg: Brun — Detalj: Hjärta i ton — Passform: Normal — Stil: Subtil penny

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Vad ska jag ha på mig till de bruna Reqins Jack-loafersen?

Den passar bra med råa jeans och en ecru-tröja för en smart-casual look, eller med ullbyxor och en skjorta för en mer elegant look. Brunt passar bra med kamel, khaki och beige.

Hur tar man hand om Reqins Jack bruna mockasiner?

Använd en speciell mockaborste för att ta bort damm och lätta fläckar, följ borstens riktning. Applicera en vattentätande spray före första användningen och undvik långvarig kontakt med fukt.

Vid vilket tillfälle ska jag bära den här modellen?

Denna mockasin passar både för kontorsdagar och mer avslappnade utflykter, tack vare det mjuka materialet och hjärtdetaljen som ger en touch av karaktär till vilken outfit som helst.

Kommentarer (0)
Det finns inga kundrecensioner just nu.
Färg:kastanj
Klackhöjd:3 cm
Sulans tjocklek:1,5 cm
Camber:1,5
Utanför:Läder
Interiör:Läder
Invändig foder:läderfodrad
Innersula:Läder
Yttersula:Elastomer
Skodon:Normal passform