Mjus L97213 Svarta Läder Ankelstövlar

179,00 €
Inkl. moms

Upptäck Mjus L97213 ankelstövel i svart läder, med snören och dragkedja i sidan på en tjock, skårad sula.

Materia
Färger
Share on

Mjus ankelboots l97213 Svart läder — Dam

L97213 ger en ny bild av ranger-stövelstilen för höst-vinterkollektionen: slätt svart läder, hel snörning ända upp till skaftets ovansida och en dragkedja i sidan för enkel på- och avtagning. En robust och tidlös damstövel med en tjock, nabbig sula för en djärv urban look.

Tekniska specifikationer

• Klackhöjd: 5 cm
  • Sultjocklek: 3 cm
  • Båge: 2 cm
  • Passform: Normal
  • Färg: Svart

Material

• Exteriör: Läder
  • Interiör: Textil
  • Innersula: Textil
  • Yttersula: Elastomer

Varför skulle du falla för den här modellen?

L97213 har hel snörning för exakt stöd vid fotleden, kompletterad av en dragkedja på sidan för enkel på- och avtagning. Det släta svarta lädret erbjuder en sofistikerad och mångsidig look, medan den grova, naggiga sulan ger grepp och en sportig, elegant stil som är helt trendig. Denna stövel kombinerar hållbarhet och komfort för att klara de kallare månaderna.

Referens: Mjus l97213 — Typ: Ankelboots — Material: Läder — Färg: Svart — Stängning: Snören och dragkedja — Passform: Normal — Stil: Modern stridsboots

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Vad ska jag ha på mig med Mjus l97213 ankelbootsen?

Den passar bra med rå denim och en oversized stickad tröja för en självsäkert avslappnad look, eller med en midikjol och svarta strumpbyxor för en mer sofistikerad kontrast. Svart passar till allt.

Hur tar man hand om Mjus l97213-stöveln?

Nära lädret regelbundet med en färglös kräm för att behålla dess smidighet och glans. Torka bort eventuella spår av fukt så snart som möjligt och låt det lufttorka, borta från direkt värme.

Vid vilket tillfälle ska jag bära den här modellen?

Denna känga passar både för arbetsdagar och helgutflykter, tack vare sin skårade sula som ger bra grepp och sin snörning som garanterar en säker passform hela dagen lång.

Kommentarer (0)
Det finns inga kundrecensioner just nu.
Färg:Svart
Klackhöjd:5 cm
Sulans tjocklek:3 cm
Camber:2
Utanför:Läder
Interiör:Textil
Invändig foder:textilfodrad
Innersula:Textil
Yttersula:Elastomer
Skodon:Stor passform (ta ner en storlek)
Stil:känga
Stängningstyp:dragkedja
Klacktyp:blockera

Du kanske också gillar...