Mjus L97213 Ankelstövlar, Brunt Läder

179,00 €
Inkl. moms

Låt dig förföras av Mjus L97213 ankelstövel i brunt läder, snören och dragkedja i sidan på den tjocka, skårade sulan.

Materia
Färger
Share on

Mjus L97213 Bruna Läderkängor — Dam

Stöveln L97213 kompletterar höst-vinterkollektionen med varmt brunt läder, snörning upp till skaftets ovansida och en dragkedja i sidan för enkel av- och påtagning. Denna damstövel har en distinkt ranger-look med en tjock, nabbig sula för en look som är både robust och bekväm.

Tekniska specifikationer

• Klackhöjd: 5 cm
  • Sultjocklek: 3 cm
  • Båge: 2 cm
  • Passform: Normal
  • Färg: Brun

Material

• Exteriör: Läder
  • Interiör: Textil
  • Innersula: Textil
  • Yttersula: Elastomer

Varför skulle du falla för den här modellen?

Det bruna lädret på L97213 erbjuder en varm och lättburen nyans, perfekt för att klä upp höst- och vinterlooker. Dess helsnörning ger exakt stöd för vristen, medan dragkedjan på sidan gör den enkel att ta på sig varje dag. Den har en rejäl, naggad sula och ger bra grepp och en definierad silhuett, vilket ger en känga som kombinerar robusthet och komfort för varje utflykt.

Referens: Mjus l97213 — Typ: Ankelboots — Material: Läder — Färg: Brun — Stängning: Snören och dragkedja — Passform: Normal — Stil: Varma stridsstövlar

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Vad ska jag ha på mig med den bruna ankelbootsen Mjus l97213?

Den passar bra med råa jeans och en ecru-tröja för en mysig, avslappnad look, eller med en sammetskjol och en lång kappa för en mer elegant stil. Brunt passar särskilt bra med kamel, khaki och beige.

Hur tar man hand om den bruna ankelstöveln Mjus l97213?

Nära lädret regelbundet med en färglös kräm för att behålla dess smidighet och glans. Torka bort eventuella spår av fukt så snart som möjligt och låt det lufttorka, borta från direkt värme.

Vid vilket tillfälle ska jag bära den här modellen?

Denna känga passar både för arbetsdagar och helgutflykter, tack vare sin skårade sula som ger bra grepp och sin snörning som garanterar en säker passform hela dagen lång.

Kommentarer (0)
Det finns inga kundrecensioner just nu.
Färg:kastanj
Klackhöjd:5 cm
Sulans tjocklek:3 cm
Camber:2
Utanför:Läder
Interiör:Textil
Invändig foder:textilfodrad
Innersula:Textil
Yttersula:Elastomer
Skodon:Normal passform