Cetti c1333 sra sneakers i ecru läder

159,00 €
Inkl. moms

Upptäck Cetti c1333 sra sneakers i ecru-läder, höga skor med pälskrage och leopardstjärna.

Share on

Cetti c1333 sra h26 Ecru Läder Sneakers — Dam

C1333 SRA H26 har en hög silhuett i ecruläder, förstärkt med en taupefärgad fuskpälskrage och en leopardmönstrad stjärna på sidan. Texturerade ecru snören, prydda med Cetti-logotypen, kompletterar denna dammodell med en modern tolkning av basket, designad för höst-vinterkollektionen.

Tekniska specifikationer

• Klackhöjd: 2,5 cm
  • Sultjocklek: 2 cm
  • Camber: 0,5 cm
  • Passform: Normal
  • Färg: Ecru

Material

• Exteriör: Läder
  • Interiör: Syntet och textil
  • Innersula: Läder
  • Yttersula: Elastomer

Varför skulle du falla för den här modellen?

C1333 SRA H26 har ett lysande ecru-läder som ger en fräschör och mjukhet åt dess höga siluett. Den taupefärgade fuskpälskragen omsluter vristen för varm komfort så fort den första kylan sätter in, medan den leopardmönstrade stjärnan ger en grafisk touch. Fodrad med syntet- och textilmaterial och med en innersula i läder garanterar den bekvämt stöd för vardagsbruk.

Referens: Cetti c1333 sra h26 — Typ: Höga sneakers — Material: Läder — Färg: Ecru — Stängning: Snören — Passform: Normal — Stil: Chic basket

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Vad ska jag ha på mig med Cetti c1333 sra h26 sneakers?

Den passar bra med raka jeans och en beige stickad päls för en mjuk, avslappnad look, eller med vida byxor och en strukturerad kappa för ett mer elegant utseende. Ecru passar till allt.

Hur tar man hand om Cetti c1333 sra h26 sneakers?

Nära lädret regelbundet med en färglös kräm för att behålla dess smidighet och glans. Borsta försiktigt fuskpälsen för att behålla dess volym och låt den alltid lufttorka, borta från direkt värme.

Vid vilket tillfälle ska jag bära den här modellen?

Denna sneaker är perfekt för både arbetsdagar och vardagsutflykter, tack vare sin pälsfodrade krage som ger värme och komfort från vinterns första kyla.

Kommentarer (0)
Det finns inga kundrecensioner just nu.
Färg:Grädde
Klackhöjd:2,5 cm
Sulans tjocklek:2 cm
Camber:0,5
Utanför:Läder
Interiör:Syntetisk
Invändig foder:textilfodrad
Innersula:Avtagbart läder
Yttersula:Elastomer
Skodon:Normal passform