Rena linjer och grafisk design: damstövlarna Regarde le Ciel Elettra-04 skapar en elegant och självsäker silhuett. Deras lätt avsmalnande mandeltå ger en touch av västerländsk inspiration, medan det stödjande skaftet omsluter benet för en åtsittande look. Snygga sömmar förstärker öppningen och den inre dragkedjan gör dem lätta att ta på. Kombinerat med en blockklack och en elastomersula blir de höst-vinterkollektionens eleganta uttalande.
Vad ska jag ha på mig med Regarde le Ciel Elettra-04-stövlarna?
Till smala jeans eller avsmalnande byxor strukturerar de silhuetten. Till en midiklänning, en plisserad kjol eller en lång kappa ger de en djärv touch till dina vinterkläder.
Hur ska jag ta hand om dessa svarta läderstövlar?
Avlägsna damm med en mjuk borste och torka av syntetdelar med en lätt fuktig trasa. Behandla lädret med en lämplig svart kräm och applicera en vattentätande spray före regniga dagar. Förvara dem i skoblock för att behålla formen.
Vid vilket tillfälle ska jag bära dessa stövlar?
Deras rena linjer gör dem lämpliga för kontoret, lunchen eller en kväll ute. Deras blockklack gör dem till en pålitlig följeslagare under långa dagar i stan.
Din uppskattning av recensionen kan inte skickas
Anmäl kommentar
Rapporten har skickats
Din rapport kunde inte skickas
Skriv din recension
Recension skickad
Din recension kunde inte skickas
| Stamhöjd: | 37 cm |
|---|---|
| Färg: | Svart |
| Klackhöjd: | 6 cm |
| Sulans tjocklek: | 1 cm |