Sammetslen känsla och utsökta detaljer: Ivoire Sarlaw2615 damstövlar omsluter benet i mattsvart mocka i kombination med en åtsittande textil-ovandel, vilket skapar en flytande, kroppsnära silhuett. Vid vristen fångar en juvel bestående av tre metallmedaljonger fint ljuset. Den räfflade hälen med sin lackerade finish ger en oväntad grafisk touch, medan den inre dragkedjan gör dem lätta att ta på. En mjuk och raffinerad modell, designad för att komplettera dina outfits från höst-vinterkollektionen.
Vad ska jag ha på mig med Sarlaw2615 Ivoire stövlarna?
Tillsammans med en stickad klänning, en midikjol eller smala jeans skapar de en feminin och mysig look. Svart mocka passar bra med både neutrala toner (grå, kamel, ecru) och djupa färger som vinrött eller skogsgrönt.
Hur tar jag hand om dessa svarta mockastövlar?
Borsta mockan regelbundet med en speciell nubuckborste för att återuppliva dess sammetslena konsistens. Applicera en lämplig vattentätningsspray före första utflykten och återapplicera den regelbundet. Vid regn, låt dem lufttorka, borta från alla värmekällor.
Vid vilket tillfälle skulle du bära dessa stövlar?
Oavsett om de är på kontoret, på en shoppingtur eller till middagen, passar deras diskreta elegans varje tillfälle. Deras medelhöga klack gör dem bekväma att bära från morgon till kväll.
Din uppskattning av recensionen kan inte skickas
Anmäl kommentar
Rapporten har skickats
Din rapport kunde inte skickas
Skriv din recension
Recension skickad
Din recension kunde inte skickas
| Stamhöjd: | 35 cm |
|---|---|
| Färg: | Svart |
| Klackhöjd: | 5 cm |
| Sulans tjocklek: | 1 cm |