Ivoire D26ya-90 Vitt Läder Broderat Blommönster

Pris: 99,00 €
Inkl. moms

Ivoire Ballerinaskor D26ya-90 Vitt Läder Blommigt Broderi

Färger
Generisk nivå 3
Share on

Upptäck Ivoire Ballerinaskor D26YA-90 — Vitt Läder Broderat Blommigt — Elegant Rosett — Dam

Upptäck Ivoire D26YA-90 i elfenbensfärgat vitt läder, en delikat skapelse som förkroppsligar femininitet, mjukhet och tidlös elegans. Denna stil utmärker sig genom sina raffinerade blombroderier , vilket ger skon en handgjord och poetisk touch. Tillverkade av äkta läder erbjuder de naturlig komfort och en lätt känsla, perfekt för vardagsbruk. Deras eleganta silhuett förstärks av en diskret dekorativ detalj, vilket gör dem till ballerinaskor som är både eleganta och enkla att bära.

Tekniska specifikationer

• Klackhöjd: 1,5 cm
  • Sultjocklek: 1 cm
  • Camber: 0,5 cm
  • Passform: Normal
  • Färg: Vit

Material

• Exteriör: Läder
  • Interiör: Läder
  • Innersula: Läder
  • Yttersula: Elastomer
  • Detalj: Dekorativt blombroderi

Varför välja dessa ballerinaskor?

De Ivoire D26YA-90 ballerinaskorna utmärker sig genom sin delikata estetik och broderade finish, som påminner om raffinerat hantverk. Det vita lädret ger ljusstyrka och elegans, medan de broderade blommotiven ger en poetisk och feminin touch. Deras flexibla sula och mjuka hålfot säkerställer optimal komfort för vardagsbruk. De är lätta att styla och kompletterar både eleganta och mer avslappnade outfits.

Referens: Ivoire D26YA-90 — Typ: Ballerinor — Material: Läder — Färg: Vit — Detalj: Blommig broderi — Passform: Normal — Stil: Elegant feminin

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Vad ska jag ha på mig till dessa vita broderade ballerinaskor?

Dessa ballerinaskor passar perfekt till en böljande klänning, en midikjol eller ljusa byxor. Deras broderade stil ger en elegant touch till både sommar- och mer eleganta outfits.

Hur tar jag hand om den här modellen i vitt broderat läder?

Rengör försiktigt med en mjuk, lätt fuktig trasa. Använd en produkt som är lämplig för vitt läder för att bevara dess glans och undvik långvarig kontakt med fukt för att skydda broderiet.

Vid vilket tillfälle ska jag bära dessa ballerinaskor?

De är perfekta för vardagliga tillfällen, sommarutflykter, eleganta evenemang eller sofistikerade kontorslooker. Deras diskreta och eleganta stil gör dem mycket mångsidiga.

Är dessa ballerinaskor normala i storlek?

Ja, den här modellen är normal i storleken. Vi rekommenderar att du väljer din vanliga storlek.

Kommentarer (0)
Det finns inga kundrecensioner just nu.
Klackhöjd:1,5 cm
Sulans tjocklek:1 cm
Camber:0,5
Utanför:Läder
Interiör:Läder
Invändig foder:läderfodrad
Innersula:Läder
Yttersula:Elastomer
Skodon:Normal passform
Stil:Ballerinor