Vandpytter, støvregn eller glatte brosten: Lemon Jelly Colden damestøvlerne i sort står klar til at møde elementerne med selvtillid. Deres sorte, skinnende syntetiske finish giver et rent og elegant look, fremhævet af elastiske paneler i Chelsea-stil, der gør dem nemme at tage på. Den bløde krave og tekstilforet giver en hyggelig fornemmelse fra efterårets første kulde, mens bagpå-sålen gør dem nemme at tage på. De er monteret på en stødabsorberende elastomersål og bevarer deres greb på våde overflader. Et must-have til efterårs-vinterkollektionen.
Hvad skal jeg have på med de sorte Lemon Jelly Colden gummistøvler?
De passer godt til rå denim, cargobukser eller leggings under en trenchcoat eller parka. Blank sort passer til alle farver, fra neutrale toner til mere dristige nuancer.
Hvordan plejer jeg disse regnstøvler?
Tør skaftet af med en fugtig klud for at fjerne snavs, og tør det derefter af med en blød klud. Lad beklædningen lufttørre, væk fra radiatorer eller andre direkte varmekilder.
Ved hvilken lejlighed skal jeg have disse gummistøvler på?
Uanset om du skal på arbejde i regnvejr, aflevere børnene i skole, slentre rundt i byen eller gå en tur på landet: de vil være med dig, så snart himlen bliver overskyet.
Din vurderings anerkendelse kan ikke sendes
Rapporter kommentarer
Rapport sendt
Din rapport kan ikke sendes
Skriv din anbefaling
Vurdering sendt
Din vurdering kan ikke sendes
| Farve: | Sort |
|---|---|
| Hælhøjde: | 4 cm |
| Såltykkelse: | 2,5 cm |
| Hældning: | 1,5 |