Pölar, duggregn eller hala kullerstenar: Lemon Jelly Colden svarta gummistövlar för dam möter elementen med självförtroende. Deras glansiga svarta syntetfinish ger en ren och elegant look, accentuerad av elastiska paneler i Chelsea-stil som gör dem lätta att ta på. Den fluffiga kragen och textilfodret ger en mysig känsla från höstens första kyla, medan dragkedjan gör dem enkla att ta på. De är monterade på en robust elastomersula och behåller greppet på våta ytor. Ett måste för höst-vinterkollektionen.
Vad ska jag ha på mig med de svarta Lemon Jelly Colden-regnstövlarna?
De passar bra med rå denim, cargobyxor eller leggings, under en trenchcoat eller parkas. Glansigt svart passar till alla färger, från neutrala toner till djärvare nyanser.
Hur tar jag hand om dessa regnstövlar?
Torka av skaftet med en fuktig trasa för att ta bort eventuell lera och torka sedan med en mjuk trasa. Låt fodret lufttorka, borta från element eller andra direkta värmekällor.
Vid vilket tillfälle ska jag ha dessa gummistövlar på mig?
Oavsett om du ska jobba i regnet, lämna barnen i skolan, promenera runt i stan eller ta en promenad på landet: de kommer att vara med dig så fort himlen blir molnig.
Din uppskattning av recensionen kan inte skickas
Anmäl kommentar
Rapporten har skickats
Din rapport kunde inte skickas
Skriv din recension
Recension skickad
Din recension kunde inte skickas
| Färg: | Svart |
|---|---|
| Klackhöjd: | 4 cm |
| Sulans tjocklek: | 2,5 cm |
| Camber: | 1,5 |