Italiensk eleganse og sterk karakter: Nero Giardini 17695 D Variante 100 damestøvletter pryder benet i glatt, dyp svart skinn, fra den avrundede tåen til kneet. Bak sitter et stretchpanel rundt leggen uten å stramme den, mens den indre glidelåsen gjør dem enkle å ta på hver dag. En spennestropp utsmykket med NG-logoen og små metallnagler gir en diskret signatur. Med en stabil blokkhæl og en elastomersåle vil de følge deg hvert skritt denne høst-/vintersesongen, fra morgen til kveld.
Hva bør jeg ha på meg med Nero Giardini Variante 100-støvlene?
Brukt over skinny jeans eller leggings forlenger de silhuetten. Med en genserkjole, et midiskjørt eller en lang kåpe skaper de et elegant og koselig vinterantrekk.
Hvordan tar jeg vare på disse svarte skinnstøvlene?
Støv dem med en myk børste, gni regelmessig inn læret med en passende svart krem, og påfør en impregneringsspray i fuktig vær. Oppbevar dem med skoblokker eller skaftstøtter for å bevare formen.
Ved hvilken anledning bør jeg bruke disse støvlene?
Enten de er på kontoret, på date eller til middag, passer de rene linjene deres til alle anledninger. Blokkhælen gjør dem også til et pålitelig valg for travle dager i byen.
Din tilbakemelding på anmeldelsen kan ikke sendes inn
Rapporter kommentar
Rapporten er sendt
Din rapport kunne ikke sendes inn
Skriv din omtale
Anmeldelse sendt inn
Din anmeldelse kan ikke sendes inn
| Stengelhøyde: | 36 cm |
|---|---|
| Farge: | Sort |
| Hælhøyde: | 6 cm |
| Såletykkelse: | 1 cm |