Italiensk elegans och stark karaktär: Nero Giardini 17695 D Variante 100 damstövlar pryder benet i slätt, djupt svart läder, från den rundade tån till knät. Baktill sitter en stretchpanel runt vaden utan att dra ihop den, medan den inre dragkedjan gör dem enkla att ta på varje dag. En spännrem utsmyckad med NG-logotypen och små metallnitar ger dem en diskret signatur. Med en stabil klack och en elastomersula kommer de att följa med dig i varje steg denna höst-/vintersäsong, från morgon till kväll.
Vad ska jag ha på mig med Nero Giardini Variante 100-stövlarna?
Bärda över skinny jeans eller leggings förlänger de silhuetten. Tillsammans med en tröjklänning, en midikjol eller en lång kappa skapar de en elegant och mysig vinterlook.
Hur ska jag ta hand om dessa svarta läderstövlar?
Pudra dem med en mjuk borste, behandla lädret regelbundet med en lämplig svart kräm och applicera en vattentätande spray i fuktigt väder. Förvara dem med skoblock eller skaftstöd för att behålla formen.
Vid vilket tillfälle ska jag bära dessa stövlar?
Oavsett om de är på kontoret, på en dejt eller till middag, passar deras rena linjer alla tillfällen. Deras blockklack gör dem också till ett pålitligt val för hektiska dagar i stan.
Din uppskattning av recensionen kan inte skickas
Anmäl kommentar
Rapporten har skickats
Din rapport kunde inte skickas
Skriv din recension
Recension skickad
Din recension kunde inte skickas
| Stamhöjd: | 36 cm |
|---|---|
| Färg: | Svart |
| Klackhöjd: | 6 cm |
| Sulans tjocklek: | 1 cm |