Gio+ Oliva 114 Grønn Semsket Sneaker

189,00 €
Inkl. mva

La deg forføre av Gio+ Oliva 114-sneakeren i khaki semsket skinn, et smykke besatt med strass.

Share on

Gio+ Oliva 114 Khaki semsket joggesko – Dame

Oliva 114 gjenoppfinner platåskoen med ensartet teksturert khaki semsket skinn, forsterket av et smykkesett med flerfargede strasssteiner som festes til snøringen. Et krokodillelignende panel på hælen fullfører denne damestilen med sin unike karakter, designet for høst-vinterkolleksjonen.

Tekniske spesifikasjoner

• Hælhøyde: 4 cm
  • Såletykkelse: 3 cm
  • Camber: 1 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Kaki

Materialer

• Utvendig: Semsket skinn
  • Interiør: Skinn
  • Innersåle: Lær
  • Yttersåle: Elastomer

Hvorfor skulle du falle for denne modellen?

Oliva 114 skiller seg ut med sin leopardprint-utsmykning med fargerike strass-steiner , en verdifull detalj som gir snøringen et snev av sjarm. Det fløyelsmyke khaki-semskede skinnet gir en teksturert og lysende finish, mens hælpanelet med krokodilleeffekt forsterker skoens originale karakter. Den er plassert på en tykk platåsåle og sikrer godt grep og varig komfort for hverdagsbruk.

Referanse: Gio+ Oliva 114 — Type: Sneaker — Materiale: Semsket skinn — Farge: Khaki — Detalj: Leopardutsmykning med strass — Passform: Normal — Stil: Precious sporty-chic

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Hva bør jeg ha på meg med Gio+ Oliva 114-sneakersene?

Den passer godt til rå denimjeans og en enkel genser for å la smykkene ta plass, eller med vide bukser og en skjorte for et mer elegant utseende. Khaki passer godt til kamel, svart og off-white.

Hvordan vedlikeholde Gio+ Oliva 114-skoen?

Bruk en spesiell semsket børste for å fjerne støv og lette flekker, følg retningen på børstehodet. Påfør en impregneringsspray før første gangs bruk og unngå langvarig kontakt med fuktighet.

Ved hvilken anledning bør jeg bruke denne modellen?

Denne sneaker-skoen er perfekt for både arbeidsdager og hverdagsbruk, takket være leopardprint-utsmykningen som gir karakter til ethvert antrekk.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Farge:Grønn
Hælhøyde:4 cm
Såletykkelse:3 cm
Kamber:1
Utenfor:Semsket
Interiør:Lær
Innvendig fôr:skinnfôret
Innersåle:Lær
Yttersåle:Elastomer
Fottøy:Normal passform