Gio+ Oliva 114 Grön Mocka Sneaker

189,00 €
Inkl. moms

Låt dig förföras av Gio+ Oliva 114-sneakern i khakifärgad mocka, en juvel infattad med strass.

Share on

Gio+ Oliva 114 Khaki Mocka Sneaker — Dam

Oliva 114 återuppfinner platåsneakers med en jämnt texturerad khakimocka, förstärkt av en juvelbesättning med flerfärgade strass som fästs vid snörningen. En krokodilliknande panel på hälen fulländar denna dammodell med sin unika karaktär, designad för höst-vinterkollektionen.

Tekniska specifikationer

• Klackhöjd: 4 cm
  • Sultjocklek: 3 cm
  • Camber: 1 cm
  • Passform: Normal
  • Färg: Kaki

Material

• Utsida: Mocka
  • Interiör: Läder
  • Innersula: Läder
  • Yttersula: Elastomer

Varför skulle du falla för den här modellen?

Oliva 114 utmärker sig med sin leopardmönstrade utsmyckning med färgglada strass , en värdefull detalj som ger snörningen en touch av fantasi. Den sammetslena khakifärgade mockan ger en texturerad och lysande finish, medan hälpanelen med krokodileffekt förstärker skons ursprungliga karaktär. Den tjockt platåsula ger bra grepp och varaktig komfort för vardagsbruk.

Referens: Gio+ Oliva 114 — Typ: Sneaker — Material: Mocka — Färg: Khaki — Detalj: Leopardutsmyckning med strass — Passform: Normal — Stil: Precious sporty-chic

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Vad ska jag ha på mig med Gio+ Oliva 114-sneakersen?

Den passar bra till råa jeans och en enfärgad tröja för att låta smyckena stå i centrum, eller med vida byxor och en skjorta för en mer elegant look. Khaki passar bra till kamel, svart och benvitt.

Hur underhåller man Gio+ Oliva 114-sneakern?

Använd en speciell mockaborste för att ta bort damm och lätta fläckar, följ borstens riktning. Applicera en vattentätande spray före första användningen och undvik långvarig kontakt med fukt.

Vid vilket tillfälle ska jag bära den här modellen?

Denna sneaker är perfekt för både arbetsdagar och vardagsutflykter, tack vare dess leopardmönster som ger karaktär till vilken outfit som helst.

Kommentarer (0)
Det finns inga kundrecensioner just nu.
Färg:Grön
Klackhöjd:4 cm
Sulans tjocklek:3 cm
Camber:1
Utanför:Mocka
Interiör:Läder
Invändig foder:läderfodrad
Innersula:Läder
Yttersula:Elastomer
Skodon:Normal passform