Ivoire ballerina med svart läderankare

129,00 €
Inkl. moms

Låt dig förföras av Amarre Ivoire Ballerina i svart lackskinn, rosett på fyrkantig tå och tunn klack.

Materia
Färger
Share on

Ivoire ballerinaskor med svarta läderankare — Dam

L'Amarre återuppfinner den klassiska ballerinaskorna i glansigt svart lackskinn, prydda med en liten rosett på den fyrkantiga tån. Med en smal, böjd klack kombinerar denna damsko tidlös elegans och diskret förfining, designad för höst-vinterkollektionen.

Tekniska specifikationer

• Klackhöjd: 3,5 cm
  • Sultjocklek: 0,5 cm
  • Båge: 3 cm
  • Passform: Normal
  • Färg: Svart

Material

• Exteriör: Läder
  • Interiör: Läder
  • Innersula: Läder
  • Yttersula: Elastomer

Varför skulle du falla för den här modellen?

Amarre-skorna fängslar med sin fyrkantiga tå i lackat läder med en delikat rosett, en feminin detalj som förstärker den diskreta elegansen hos det glansiga svarta lädret. Den smala, böjda hälen garanterar en självsäker elegans, medan läderfodret omsluter foten för en komfort som förbättras med varje användning. En tidlös ballerina som graciöst övergår i årstider.

Referens: Ivoire Amarre — Typ: Ballerina — Material: Läder — Färg: Svart — Detalj: Rosett — Passform: Normal — Stil: Tidlös Elegant

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Vad ska jag ha på mig till den Ivoire Amarre-ballerinan?

Den passar bra med en midikjol och en tunn tröja för en elegant kontorslook, eller med vida byxor och en skjorta för en mer elegant stil. Svart passar till allt.

Hur tar man hand om Amarre Ivoire Ballerina?

Torka av lacklädret med en mjuk, lätt fuktig trasa för att bevara glansen och undvik oljiga produkter som kan matta det. Förvara skorna borta från direkt värme för att förhindra att lacklädret spricker.

Vid vilket tillfälle ska jag bära den här modellen?

Dessa ballerinaskor passar både för kontorsdagar och mer eleganta tillfällen, tack vare sin tidlösa design som elegant överensstämmer med alla årstider.

Kommentarer (0)
Det finns inga kundrecensioner just nu.
Färg:Svart
Klackhöjd:3,5 cm
Sulans tjocklek:0,5 cm
Camber:3
Utanför:Läder
Interiör:Läder
Invändig foder:läderfodrad
Innersula:Läder
Yttersula:Elastomer
Skodon:Normal passform