Giove Greta 02 B svarte ankelstøvletter i skinn

279,00 €
Inkl. mva

Våg å bruke Giove Greta 02 B ankelstøvletter i svart skinn med krokodilleeffekt, med innpakket lisser og en bamse-anheng for et lekent, rockeinspirert preg.

Share on

Svarte ankelstøvletter i skinn med krokodilleeffekt — Giove Greta 02 B — Teddybjørnsmykker — Dame

Giove Greta 02 B ankelstøvletter for kvinner blander en robust, ranger-aktig stil med et lekent preg, og vil garantert vekke oppmerksomhet. Det svarte, pregede krokodilleskinnet, ferdig med en nyansert patina, gir en rik og livlig tekstur. Lissene vikles rundt skaftet for en grafisk effekt, mens en innvendig glidelås lar deg ta dem på uten å løsne dem. En bamse-anheng, utsmykket med en leopardmønster-sløyfe og et perlekjede, er festet med en gullfarget karabinkrok, noe som gir et finurlig preg. En løs såle og en trekkflik bak fullfører dette nøkkelplagget fra høst-vinterkolleksjonen.

Tekniske spesifikasjoner

• Hælhøyde: 5 cm
  • Såletykkelse: 3,5 cm
  • Camber: 1,5 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Svart

Materialer

• Utvendig: Skinn
  • Interiør: Skinn og tekstil
  • Innersåle: Lær
  • Yttersåle: Elastomer

Hvorfor gi etter?

• Et preget skinn med krokodilleeffekt og en nyansert patina
  • Lisser viklet rundt overdelen for en dristig stil
  • En finurlig bamsesmykke med leopardsløyfe og perlekjede
  • En innvendig glidelås for rask påkledning
  • En hakket såle som sikrer grep i vått vær

Ofte stilte spørsmål

Hva bør jeg ha på meg med ankelstøvletter fra Giove Greta 02 B?
De kan brukes med smale jeans eller leggings gjemt inn i bena, et kort skjørt og ugjennomsiktige strømpebukser, eller en flagrende kjole for et kontrastfylt utseende. En skinnjakke eller en overdimensjonert kåpe fullfører den rockeinspirerte stilen.

Hvordan tar jeg vare på disse ankelstøvlettene i skinn med krokodilleeffekt?
Børst dem forsiktig med en myk børste for å fremheve teksturen, og påfør deretter en fargeløs lærkrem for å bevare patinaen. En impregneringsspray vil beskytte dem mot fuktighet. Fjern bamse-anhenget før rengjøring.

Ved hvilken anledning bør jeg bruke disse ankelstøvlettene?
Enten til hverdagsbruk i byen, en konsert, en kveld ute med venner eller en weekendtur, gir de karakter til alle antrekkene dine. Den hakkede sålen gjør dem praktiske i regnvær.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Stengelhøyde:24 cm
Farge:Sort
Hælhøyde:5 cm
Såletykkelse:3,5 cm
Kamber:1,5
Utenfor:Lær
Interiør:Lær + Tekstil
Innvendig fôr:tekstil foret
Innersåle:Lær
Yttersåle:Elastomer