Giove Greta 02 B damstövletter blandar en robust, rangerliknande stil med en lekfull touch och kommer garanterat att dra till sig blickar. Deras svarta, präglade krokodilliknande läder, avslutat med en nyanserad patina, erbjuder en rik och livfull textur. Snörena lindas runt skaftet för en grafisk effekt, medan en innerdragkedja gör att du kan ta på dig dem utan att knyta lös dem. En nallebjörnsberlock, prydd med en leopardmönstrad rosett och ett pärlhalsband, är fäst med en guldfärgad karbinhake, vilket ger en fantasifull touch. En dragsko och en dragflik baktill fullbordar detta nyckelplagg från höst-vinterkollektionen.
Vad ska jag ha på mig med ankelbootsen Giove Greta 02 B?
De kan bäras med smala jeans eller leggings instoppade i benet, en kort kjol och ogenomskinliga strumpbyxor, eller en böljande klänning för en kontrasterande look. En skinnjacka eller en oversized kappa fulländar den rockinspirerade stilen.
Hur ska jag ta hand om dessa ankelboots i läder med krokodileffekt?
Borsta dem försiktigt med en mjuk borste för att framhäva texturen och applicera sedan en färglös läderkräm för att bevara patinan. En vattentätande spray skyddar dem mot fukt. Ta bort nalleberlocken före rengöring.
Vid vilket tillfälle ska jag bära dessa ankelboots?
Oavsett om de är till vardags i stan, en konsert, en utekväll med vänner eller en weekendresa, ger de karaktär till alla dina outfits. Deras skårade sula gör dem praktiska i regnigt väder.
Din uppskattning av recensionen kan inte skickas
Anmäl kommentar
Rapporten har skickats
Din rapport kunde inte skickas
Skriv din recension
Recension skickad
Din recension kunde inte skickas
| Stamhöjd: | 24 cm |
|---|---|
| Färg: | Svart |
| Klackhöjd: | 5 cm |
| Sulans tjocklek: | 3,5 cm |