Mjus T60204 Läder Ankelboots, Vinröda

149,00 €
Inkl. moms

Våga prova Mjus T60204 ankelboots i vinrött läder, en enkel dammodell med brun och svart sula

Share on

Mjus T60204 Läderkängor, Vinröd — Dam — Brun och svart sula

Ge en touch av färg med Mjus T60204-ankelbootsen i vinrött läder , en dammodell med en ren och modern look. Deras vinröda nyans ger karaktär till vilken outfit som helst samtidigt som den är lätt att styla, och den bruna och svarta sulan ger en subtil kontrast. Dessa ankelboots i läder är designade för att komplettera din höst-/vintergarderob.

Tekniska specifikationer

• Stjälkhöjd: 16,5 cm
  • Klackhöjd: 5 cm
  • Sultjocklek: 3 cm
  • Båge: 2 cm
  • Passform: Normal
  • Färg: Vinröd

Material

• Exteriör: Läder
  • Interiör: Läder och textil
  • Innersula: Läder
  • Yttersula: Elastomer

Varför välja dessa Mjus -kängor?

Mjus T60204-ankelbootsen sticker ut med sitt vinröda läder, ett elegant alternativ till traditionellt svart eller brunt. Denna djupa nyans ger extra personlighet till stilen utan att göra den svår att bära. Den bruna och svarta sulan förstärker deras moderna känsla och matchar enkelt säsongens färger. Fodret i läder och textil samt innersulan i läder kompletterar denna raffinerade design. Tack vare sin normala passform integreras de enkelt i en kvinnas garderob. Matcha dem med råa jeans , svarta byxor eller en stickad klänning för att skapa enkla men sofistikerade höst-/vinterlooker.

Referens: Mjus T60204 — Typ: Ankelboots — Material: Läder — Färg: Vinröd — Sula: Brun och svart — Passform: Normal — Kön: Dam

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Vad ska jag ha på mig till de vinröda ankelbootsen Mjus T60204?

Vinröd matchar enkelt med svart, beige, ecru, grått eller denim. Dessa ankelboots kan bäras med jeans, raka byxor eller en klänning med strumpbyxor.

Hur ska jag ta hand om dessa vinröda läderstövlar?

För att bevara det vinröda lädret, damma regelbundet stövlarna med en mjuk trasa och använd en produkt som är speciellt utformad för läder. Undvik överdrivet mycket vatten och direkta värmekällor.

Vid vilket tillfälle ska jag bära dessa Mjus kängor?

Deras enkla stil och vinröda färg gör dem enkla att bära varje dag, till jobbet eller för en utekväll. De ger en touch av färg till höst-vinterkläder utan att vara för flashiga.

Kommentarer (0)
Det finns inga kundrecensioner just nu.
Stamhöjd:16 cm
Färg:Bordeaux
Klackhöjd:5 cm
Sulans tjocklek:3 cm
Camber:2
Utanför:Läder
Interiör:Läder + Textil
Invändig foder:läderfodrad
Innersula:Läder
Yttersula:Elastomer