Regarde le Ciel Elettra-03 Ankelstøvletter i brunt skinn

149,00 €
Inkl. mva

Bli fortryllet av Regarde le Ciel Elettra-03 ankelstøvletter i brunt skinn, med en signaturglidelås i gull og firkantet hæl.

Saken
Farger
Generisk nivå 3
Share on

Brune ankelstøvletter i skinn – Look at the Sky Elettra-03 – Gull glidelås – Dame

Rikt brunt skinn, et rent snitt og en perfekt plassert gullfarget aksent: Regarde le Ciel Elettra-03 ankelstøvletter for kvinner har alt som skal til for å bli din hverdagsgode. Skaftet deres, som går til midt på leggen, er strukturert av paneler fremhevet med pyntesømmer, noe som skaper en silhuett som er både moderne og hesteaktig. På innsiden har glidelåslukkingen en gullfarget håndtak gravert med merkets monogram. En mandeltå, en blokkhæl og en elastomersåle fullfører denne elegante og brukervennlige stilen fra høst-vinterkolleksjonen.

Tekniske spesifikasjoner

• Hælhøyde: 6 cm
  • Såletykkelse: 1 cm
  • Bue: 5 cm
  • Passform: Normal
  • Farge: Brun

Materialer

• Utvendig: Skinn
  • Interiør: Skinn og tekstil
  • Innersåle: Tekstil
  • Yttersåle: Elastomer

Hvorfor gi etter?

• Et varmt brunt skinn, perfekt for den kalde årstiden
  • Toppsydde paneler for et strukturert utseende
  • En gullbelagt trekkflik gravert med merkets monogram
  • En mandelformet tå som slanker fotens silhuett
  • En stabil, firkantet hæl for å kunne gå med fullstendig sinnsro.

Ofte stilte spørsmål

Hva bør jeg ha på meg med Regarde le Ciel Elettra-03 ankelstøvletter?
Enten de kombineres med utsvingte eller rette jeans, kordfløyelsbukser eller en strikkekjole, gir de et snev av varme. Brunt passer perfekt til kamel, krem, khaki eller marineblå.

Hvordan tar jeg vare på disse brune ankelstøvlettene i skinn?
Tørk dem av med en myk børste, og gni deretter inn læret med en passende brun krem for å gjenopplive fargen. En impregneringsspray vil beskytte dem mot fuktighet. Hvis de blir våte, la dem tørke unna varmekilder.

Ved hvilken anledning bør jeg bruke disse ankelstøvlettene?
Enten på kontoret, til lunsj med venner eller en helgetur, passer de til alle anledninger. Den blokkhælede hælen gjør dem komfortable å bruke hele dagen.

Kommentarer (0)
Ingen kundeanmeldelser enda.
Farge:Brun
Hælhøyde:6 cm
Såletykkelse:1 cm
Kamber:5
Utenfor:Lær
Interiør:Lær + Tekstil
Innvendig fôr:tekstil foret
Innersåle:Tekstil
Yttersåle:Elastomer
Fottøy:Normal passform