Rikt brunt läder, en ren skärning och en perfekt placerad guldfärgad accent: Regarde le Ciel Elettra-03 damstövletter har allt för att bli din vardagsfavorit. Deras skaft som når mitten av vaden är strukturerat av paneler med kantsömmar, vilket skapar en silhuett som är både modern och riddaraktig. På insidan har dragkedjan en guldfärgad dragkedja graverad med märkets monogram. En mandeltå, en blockklack och en elastomersula kompletterar denna eleganta och lättburna modell från höst-vinterkollektionen.
Vad ska jag ha på mig med Regarde le Ciel Elettra-03 ankelboots?
Oavsett om de kombineras med utsvängda eller raka jeans, manchesterbyxor eller en stickad klänning, ger de en touch av värme. Brunt passar enkelt till kamel, krämfärgat, khaki eller marinblått.
Hur tar jag hand om dessa bruna läderstövlar?
Pudra dem med en mjuk borste och behandla sedan lädret med en lämplig brun kräm för att återuppliva färgen. En vattentätande spray skyddar dem mot fukt. Om de blir blöta, låt dem torka borta från värmekällor.
Vid vilket tillfälle ska jag bära dessa ankelboots?
Oavsett om de är på kontoret, för lunch med vänner eller en helgutflykt, passar de alla tillfällen. Deras blockklack gör dem bekväma att bära hela dagen lång.
Din uppskattning av recensionen kan inte skickas
Anmäl kommentar
Rapporten har skickats
Din rapport kunde inte skickas
Skriv din recension
Recension skickad
Din recension kunde inte skickas
| Färg: | kastanj |
|---|---|
| Klackhöjd: | 6 cm |
| Sulans tjocklek: | 1 cm |
| Camber: | 5 |