Mørkt brunt læder, et rent snit og en perfekt placeret gulddetaljering: Regarde le Ciel Elettra-03 dameankelstøvlerne har alt, hvad der skal til for at blive din hverdagsgo-to. Deres midterskaft er struktureret af paneler fremhævet med pyntsøm, hvilket skaber en silhuet, der er både moderne og ridderlig. På indersiden har lynlåslukningen et guldhåndtag indgraveret med mærkets monogram. En mandelformet tå, en blokhæl og en elastomersål fuldender denne elegante og behagelige stil fra efterårs-vinterkollektionen.
Hvad skal jeg have på med Regarde le Ciel Elettra-03 ankelstøvlerne?
Uanset om de kombineres med jeans med svaj eller lige ben, fløjlsbukser eller en strikkjole, tilføjer de et strejf af varme. Brun passer nemt til kamel, creme, khaki eller marineblå.
Hvordan plejer jeg disse brune læderstøvler?
Støv dem med en blød børste, og gnid derefter læderet med en passende brun creme for at genoplive farven. En imprægneringsspray vil beskytte dem mod fugt. Hvis de bliver våde, skal du lade dem tørre væk fra enhver varmekilde.
Ved hvilken lejlighed skal jeg have disse ankelstøvler på?
Uanset om de er på kontoret, til frokost med venner eller en weekendtur, passer de til alle lejligheder. Deres blokhæl gør dem behagelige at have på hele dagen lang.
Din vurderings anerkendelse kan ikke sendes
Rapporter kommentarer
Rapport sendt
Din rapport kan ikke sendes
Skriv din anbefaling
Vurdering sendt
Din vurdering kan ikke sendes
| Farve: | Brun |
|---|---|
| Hælhøjde: | 6 cm |
| Såltykkelse: | 1 cm |
| Hældning: | 5 |