Rijkbruin leer, een strakke snit en een perfect geplaatst gouden accent: de Regarde le Ciel Elettra-03 enkellaarsjes voor dames hebben alles in zich om jouw favoriete schoen voor elke dag te worden. De halfhoge schacht is opgebouwd uit panelen met sierstiksels, wat een silhouet creëert dat zowel modern als paardrij-achtig is. Aan de binnenkant heeft de ritssluiting een gouden trekker met het monogram van het merk. Een amandelvormige neus, een blokhak en een elastomeerzool maken deze chique en comfortabele stijl uit de herfst-wintercollectie compleet.
Wat kan ik het beste dragen bij de Regarde le Ciel Elettra-03 enkellaarsjes?
Of ze nu gecombineerd worden met flared of straight-leg jeans, een corduroy broek of een gebreide jurk, ze voegen een vleugje warmte toe. Bruin combineert makkelijk met camel, crème, kaki of marineblauw.
Hoe verzorg ik deze bruine leren enkellaarsjes?
Stof ze af met een zachte borstel en behandel het leer vervolgens met een geschikte bruine crème om de kleur op te frissen. Een waterafstotende spray beschermt ze tegen vocht. Als ze nat worden, laat ze dan drogen uit de buurt van warmtebronnen.
Bij welke gelegenheid kan ik deze enkellaarsjes dragen?
Of het nu op kantoor is, tijdens een lunch met vrienden of een weekenduitje, ze passen bij elke gelegenheid. Dankzij de blokhak zijn ze de hele dag comfortabel te dragen.
Uw beoordelingswaardering kan niet worden verzonden
Rapporteer reactie
Melding verzonden
Uw opmerking kan niet worden verzonden
Schrijf uw recensie
Beoordeling verstuurd
Uw beoordeling kan niet worden verzonden
| Hakhoogte: | 6cm |
|---|---|
| Kleur: | Bruin |
| Dikte van de zool: | 1cm |
| Camber: | 5 |